rg_fuskare Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 900:- men eftersom de är begagnade så får det bli 800:-! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 minst 800 iaf... konungens kostade 599 typ lr nåt! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 är det repor på spelen kan dom ju hacka eller buga. jag hade ett spel som hackade jag byte det mot ett ny och det fungerade mycket bättre :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Ta reda på vad spelen kostar idag. Ta sedan lite mer än hälften av det och sälj spelen för det du får fram. Tror det blir ett bra pris då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Alldeles för dyrt med tanke på att dom spelen är gamla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 jaja, men han kan ju annonsera på nån gratis-sajt och kolla om han får napp... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 är det repor på spelen kan dom ju hacka eller buga. jag hade ett spel som hackade jag byte det mot ett ny och det fungerade mycket bättre :evil: :evil: :evil: NEJ! det är inte repor på dom men kan ingen hemsida som man kan sälja dom på. Nån hemsida TACK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 TRADERA BLOCKET Där kan man sälja grejor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_GTA_Dude Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 sälj det för 999 lr nåt. Så det låter billigare... :gitarr: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 dom här spelen: NHL 2003, Underworld, sagan om ringen konungens återkomst, quake 3, ssx 3? NEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ, ALDRIG .Tenker du bettala 750 far ett spel du inte spelat .Hyr det eller ....ja hyr. Betala INTE 750 kr.hellsningar , Snubben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GsOn Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 (redigerat) Lägg in det på blocket och skriv vad spelen egentligen kostar tillsammans nya men att du säljer dom för 950 kr :gitarr: ..... det är nog den smartaste iden :P :D Redigerat 14 Juli 2005 av GsOn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 725 tycker ja ett bättre pris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg