Serpent Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 AR= ACtion Replay. En sak till GBA som man skriver in koder i och sen kan man fsuak till sig massa saker. Ja, jag vet! Det är tur att man har AR :P (Jag är riktigt mallig för den som ni kanske märkt :lol: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 ursäkta att jag stör i denna tråd... men vad exakt gjorde jag för fel? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 (redigerat) Du har inte gjort något fel egentligen, jag överdrev bara med att jag skulle anmäla ditt inlägg. Glöm det. :) ursäkta att jag stör i denna tråd... men vad exakt gjorde jag för fel? :( Redigerat 30 Juni 2005 av Serpent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 vart får man tg i ar då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 vart får man tg i ar då? spel butiker^^ står i nästan varenda tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 vart får man tg i ar då? Håller med om att de skrivs över allt.. dom borde starta en viktig tråd med det också.. tycker jag iallafall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 hur får man gubben framför grottan att flytta på sig i sootopolis sapphir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 hör inte till ämnet och det har jag svarat på i en av dina !TRE! ämnen så kolla där ditt... ditt... ditt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 hur får man gubben framför grottan att flytta på sig i sootopolis sapphir sluta fråga för F*N Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 din j**la spammer!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 som min mormor bruka säga sudda sudda sudda sudda bort din sura min munnen den ska skratta å va gla la la la nånting men hur som hels svär inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 hur får man gubben framför grottan att flytta på sig i sootopolis sapphir Man dödar eller fångar KYOGRE/GROUDON sen ska dörren öppnas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg