Hoppa till innehåll

Shitt!

izza_92

Rekommendera inlägg

• Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

är det en gul, blå kista? om det är den så ska du vända på rummet! kommer inte ihåg hur! men du har väl pilbågen? då kan du ju gå tillbaka till börja igen o använda den där!

mm ja har gjort de... men ja e inte där nu nu e ja i firetemple o hittar inget typ fattar int e guiden :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo... i det första rummet till vänster så så ska du rädda en goron från en bur på vänstra el högra sidan! då får du nyckel nr 1! sedan går du vidare ut igen o till höger! om det är problem där så får du fråga igen!

men ja har gjort de.. de e efter de ja inte hittar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Hej jag har vad jag tror e ett jättestort problem... jag har precis klarat dodongo bossen och den  skulle man ju spränga och jag såg inte att det redan fanns bomber i rummet så jag använde mina egna men sen när jag kom ut så sa de att ja skulle iupp på berget men för att komma upp behöver jag ju bomber och mina tog slut...

SNÄLLA HJÄLP!!! :unsure:

skaffa nya !!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Hej jag har vad jag tror e ett jättestort problem... jag har precis klarat dodongo bossen och den  skulle man ju spränga och jag såg inte att det redan fanns bomber i rummet så jag använde mina egna men sen när jag kom ut så sa de att ja skulle iupp på berget men för att komma upp behöver jag ju bomber och mina tog slut...

SNÄLLA HJÄLP!!! :unsure:

Jusdet!!!!! :angry: :angry: :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...