xingfu150 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 är det en gul, blå kista? om det är den så ska du vända på rummet! kommer inte ihåg hur! men du har väl pilbågen? då kan du ju gå tillbaka till börja igen o använda den där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 är det en gul, blå kista? om det är den så ska du vända på rummet! kommer inte ihåg hur! men du har väl pilbågen? då kan du ju gå tillbaka till börja igen o använda den där! mm ja har gjort de... men ja e inte där nu nu e ja i firetemple o hittar inget typ fattar int e guiden :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 jo... i det första rummet till vänster så så ska du rädda en goron från en bur på vänstra el högra sidan! då får du nyckel nr 1! sedan går du vidare ut igen o till höger! om det är problem där så får du fråga igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 4 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 jo... i det första rummet till vänster så så ska du rädda en goron från en bur på vänstra el högra sidan! då får du nyckel nr 1! sedan går du vidare ut igen o till höger! om det är problem där så får du fråga igen! men ja har gjort de.. de e efter de ja inte hittar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 (redigerat) Mitt tips är att du surfar in på zeldauniverse.net och letar reda på oot guiden, det ska finnas en där. Redigerat 4 Juli 2005 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
O_po Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Hej jag har vad jag tror e ett jättestort problem... jag har precis klarat dodongo bossen och den skulle man ju spränga och jag såg inte att det redan fanns bomber i rummet så jag använde mina egna men sen när jag kom ut så sa de att ja skulle iupp på berget men för att komma upp behöver jag ju bomber och mina tog slut... SNÄLLA HJÄLP!!! :unsure: skaffa nya !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Hej jag har vad jag tror e ett jättestort problem... jag har precis klarat dodongo bossen och den skulle man ju spränga och jag såg inte att det redan fanns bomber i rummet så jag använde mina egna men sen när jag kom ut så sa de att ja skulle iupp på berget men för att komma upp behöver jag ju bomber och mina tog slut... SNÄLLA HJÄLP!!! :unsure: Jusdet!!!!! :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 (redigerat) och jag tycker du ska kolla på zelda.com Redigerat 8 Augusti 2005 av bladeet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 det är roligare att få LITE hjälp å klara resten själv! klura lite........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 det är roligare att få LITE hjälp å klara resten själv! klura lite........ ska du säga jag har hjälp dig "lite" i vissa tempel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 skojja bara! tack för hjälpen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg