Mezox Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Finns det aliens eller andra utomjordingar utanför vår jord? Själv tror jag att det finns dock inte som vi tänker oss 5000-talets robotar, utan andra "djur" som lever som våra djur lever fast andra sorter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Visst finns det liv nån annan stans i universium. Rymden är hur stor som helst. Finns massor av planeter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Skulle det inte finnas "ailiens", eller nån form av levande kreatur på nån anan planet, ja, det är nästan otroligt... Iaf enligt mi, dock är jag inte säker på att dessa är gröna och liknar människor, att dom åker i runda ufon med blinkande lampor, utan snarare tvärt om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jag menar inte så jag menar att det finns liv i rymden eller annan planet fast inte små fula gubbar med rymdskäpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 jo.... det finns rymdligar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 en utvärld finns det, ja. liv på andra planeter finns det, ja. men troligtvis inte riktigt lika "utvecklade" som oss människor, utan snarare som småblommor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jo visst finns del annat liv i universum. Det är ju så stort och det skulle vara väldigt tomt om det bara fanns liv här. Och varför just här i så fall? Det måste finnas liv någon annanstans, säkert på flera andra ställen. Det finns säkert de som är både mindre och mer utvecklade än vi. Vad är det egentligen som säger att vi har bäst teknologi? Någon som sett "Independence Day"? Det borde kunna hända. Välutvecklade livsformer som kommer hit. Vi får väl hoppas att de är vänligt sinnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jorden har bäst tillgångar till att överleva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Hur vet du . Asså det måste inte vara liv som är presis lika långa som oss. Det kan vara små fula dinosaurier som lever nån annan stans som är jätte små eller jätteee stora . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Alla föreställer sig utomjordingar och ''aliens'' som intelligenta och högteknologiska, men tänk om de är mer ociviliserade och inte lika långt i teknologin som vi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Alla föreställer sig utomjordingar och ''aliens'' som intelligenta och högteknologiska, men tänk om de är mer ociviliserade och inte lika långt i teknologin som vi? Varför hakar alla upp sig på att de måste vara outvecklade?De kan lika gärna vara 3,7 m höga och ha laservapen, likaså kan de vara 2 mm långa och äta blad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 (redigerat) Alla föreställer sig utomjordingar och ''aliens'' som intelligenta och högteknologiska, men tänk om de är mer ociviliserade och inte lika långt i teknologin som vi? Tror du bara det finns en sorts "utomjordingar" som lever på en planet, att det finns två planeter med liv i universum bland miljarder planeter. Den chansen är mindre än att vinna högsta priset på en trisslott 2 ggr i rad, det kan jag med stor säkerhet säga!Och ja, jag tror att de är hägteknologiska, en del av dom, andra är inte lika utvecklade och intelligenta... Vi får vara glada över att vi enns blev så pass intelligenta som människor, så att vi kan ta reda på saker om andra planeter! :) Redigerat 21 Juni 2005 av FireFly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.