Tibia Gamer Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Skrivet 23 Juli 2005 En i min klass sa att hans storebrorsa var akil (låg 1:a på listan ett tag) Vet ej om det e sant men akil var aldrig inne så jag kunde ej fråga Citera
abdullah3057 Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 En i min klass sa att hans storebrorsa var akil (låg 1:a på listan ett tag) Vet ej om det e sant men akil var aldrig inne så jag kunde ej fråga :visslar: kan du nån fuskkod för robotkampen? Citera
isMaNnen Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 jag var 4+.. fast jag slutade i.. 4:an.. lol eller så var de 5:an.. och går i 7:an nu Citera
hack3r Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 min kompis låg 2 ett tag men han slutade och åkte ner igen Citera
Katt Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 En i min klass sa att hans storebrorsa var akil (låg 1:a på listan ett tag) Vet ej om det e sant men akil var aldrig inne så jag kunde ej fråga Det finns inga fuskkoder. Citera
maaakus Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 har ni spelat det nya robotkampen!?! Robotrage reloaded!!!! Citera
Gäst Walker Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 ska göra det nu... VÄRKAR skitskoj... Citera
Katt Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 har ni spelat det nya robotkampen!?! Robotrage reloaded!!!! Den på miniclip? Citera
-=jedi knight=- Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 har ni spelat det nya robotkampen!?! Robotrage reloaded!!!! Har du inte hört?!Blip.se har ÄNTLIGEN uppgraderat Robot Kampen! Citera
nico Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 yey! verkar dock lite småbuggigt.... "Välkommen, det finns 225 robotar i logen just nu". jo man tackar ja... 11 st står det att det är och de är på ett enda ställe, sedan när man väl kommer dit är det bara 4 st... värdelöst. och min lackering försvinner hela tiden och det finns knappar som inte gör något... får väl vänta på en .01 version... Citera
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 Något konstigt gör att jag inte kan spela mot andra där =/ När jag utmanar eller blir utmanad och acepterar så räknar klockan ner tills ca 7 sec sen åker jag ut i lobbyn igen =/ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.