Tibia Gamer Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 En i min klass sa att hans storebrorsa var akil (låg 1:a på listan ett tag) Vet ej om det e sant men akil var aldrig inne så jag kunde ej fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
abdullah3057 Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 En i min klass sa att hans storebrorsa var akil (låg 1:a på listan ett tag) Vet ej om det e sant men akil var aldrig inne så jag kunde ej fråga :visslar: kan du nån fuskkod för robotkampen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 jag var 4+.. fast jag slutade i.. 4:an.. lol eller så var de 5:an.. och går i 7:an nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 min kompis låg 2 ett tag men han slutade och åkte ner igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 En i min klass sa att hans storebrorsa var akil (låg 1:a på listan ett tag) Vet ej om det e sant men akil var aldrig inne så jag kunde ej fråga Det finns inga fuskkoder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 har ni spelat det nya robotkampen!?! Robotrage reloaded!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 ska göra det nu... VÄRKAR skitskoj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 har ni spelat det nya robotkampen!?! Robotrage reloaded!!!! Den på miniclip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 har ni spelat det nya robotkampen!?! Robotrage reloaded!!!! Har du inte hört?!Blip.se har ÄNTLIGEN uppgraderat Robot Kampen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 yey! verkar dock lite småbuggigt.... "Välkommen, det finns 225 robotar i logen just nu". jo man tackar ja... 11 st står det att det är och de är på ett enda ställe, sedan när man väl kommer dit är det bara 4 st... värdelöst. och min lackering försvinner hela tiden och det finns knappar som inte gör något... får väl vänta på en .01 version... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Försvinner lakeringen? Det värkar mysko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Något konstigt gör att jag inte kan spela mot andra där =/ När jag utmanar eller blir utmanad och acepterar så räknar klockan ner tills ca 7 sec sen åker jag ut i lobbyn igen =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.