WASD Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 man kan sms:a jätte mycket ifall man har lite pengar på mobilen så får man mer än vad man betalt för (fasst pengarna tar slut sedan), funkar på alla sms spel (har bara testat med vodaphone) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 (redigerat) Något konstigt gör att jag inte kan spela mot andra där =/ När jag utmanar eller blir utmanad och acepterar så räknar klockan ner tills ca 7 sec sen åker jag ut i lobbyn igen =/ Jag tror det beror på att motståndarens internet inte hänger med. Det händer nästan alltid och man blir riktigt irriterad! Redigerat 10 Mars 2006 av woicer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 har ni spelat det nya robotkampen!?! Robotrage reloaded!!!! har det kommit nytt på blip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 11 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 jag försöker spela den nya men jag kommer till (loading factury 78%) sen komer jag till en anan robot med masa pengar jag försöker köpa då står det "du är dum i huvudet" har blip blivit hackat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 jag körde lite var ungefär samma fast på engelska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 jag försöker spela den nya men jag kommer till (loading factury 78%) sen komer jag till en anan robot med masa pengar jag försöker köpa då står det "du är dum i huvudet" har blip blivit hackat? Va? Ja, nog har Blip blivit hackad alltid. Annars skulle nog ingen vilja köra det. Om det stod så egentligen menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 det är lågt att fuska på robotkampen... (inte lika lågt som glocalnet) Det går inte att fuska på robotkampen på blip.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Jag kan fusk. Din dator får dock inte vara för snabb. Köp en pik. Sätt på den. Ta av Skalet/karossen. Sätt på alla sakerna jättesnabbt. Så har du ett batteri. Sälj det och få pengar. Sen kan du kopiera större och dyrare batterier. Tips. Klicka bara på denlängst till vänster. Då behöver du itne rör musen. Okej det ska jag testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schmyrfen Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Om nån seriöst vill ha typ 10000 pengar så ge mig inlogg och pass så fixar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 lol ja jag vill lha det anv:du e dum i huvudet pass:som tror att någon gåt på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 det är ju så uppenbart när dom skriver så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 öh lol skrev just det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.