Hoppa till innehåll

Konstigt Egentlingen


Live
 Dela

Rekommendera inlägg

Tycker inte ni att det är konstigt att invandrare inspireras av gangsta-hiphoparnas levnadsstil, och musik? Vissa hiphopare bär kors, och de flesta kommer från USA, och gillar sitt land USA, Medans muslim-invandrare hatar USA. bråkiga muslim invandrare är liksom lite mot sig själv.

 

I alla fall vad tycker ni om att hip hopen uppmanar till våld och brottslighet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ymphinorx

Tycker inte ni att det är konstigt att invandrare inspireras av gangsta-hiphoparnas levnadsstil, och musik? Vissa hiphopare bär kors, och de flesta kommer från USA, och gillar sitt land USA, Medans muslim-invandrare hatar USA. bråkiga muslim invandrare är liksom lite mot sig själv.

 

I alla fall vad tycker ni om att hip hopen uppmanar till våld och brottslighet?

 

Jag tycker att du drar förhastade slutsatser.

Som du berättar verkar det som om alla invandrare är våldsamma galningar.

det är fel.

Alla muslimer hatar inte USA.

+dina benämningar om invandrare är en aning diskriminertande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fatosh

Muslimer hatar ej usa. Dem flesta hatar Bush...

 

Invandrare som från t.ex Afrika USA(Svarta) gillar hiphop för att det är nåt för dem vet inte hur jag ska förklara men...

 

Dem flesta invandrare hatar Hårdrock rock gothic och all slaxs metal. Medans svenskar hatar Hiphop/rap/RnB.

 

Och det är många svarta som är från USA eftersom USA slavade dem och så uppväxtes dem dära.

 

Dem flesta Svarta rappare har suttit i fängelse eller så är dem fattiga. Senare så börjar dem sjunga så kommer en rik person från en skivbolag som vill anställa han/hon som artist och så blir dem rika.

 

Och så är det bra eftersom vita ska inte vara rika bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Neko svarade typ på frågestälningen.

 

 

Fatosh din berätelse stärkte live's argument ;)

 

 

 

legendary_lukas vart? engligt mig så är det ju sant, det är säkert fler "svarta" som begår våldsbrott i usa än vita, vita gör också brott men inte samma typ av brott, och enligt koranen så "upmanas" man till våld mot kvinnor och att försvara sin tro i form av våld (dom tror att koranen står över demokratins lagar)

 

och det är muslimerna som förslavat folket i södra afrika och sålt dom till usa! föfan hur många gånger ska man behöva säga det! tyck inte synd om muslimerna för att dom förtrycks dom förtrycker också folk! dom säljer sina grannar som slavar, det är som att vi skulle sälja samerna bara för att dom har en annan religion, det var det som muslimerna i norra afrika gjorde, och tror du mig inte så lär dig läsa och läs något!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fatosh

Det är inte ens muslimer i afrika !!!!

 

Det var england som tog dem till slavar och sålde för att hacka i guldgruvor.

 

Så fick dem 1 kr per sten och slavdrivaren. cirka 10 tusen per sten... Är det rättvist nejj !!!

Redigerat av Fatosh
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha, läs lite fatosh, du försvarar muslimer och säger att det inte finns några muslimer i afrika, det är afrika och arabområdet som har mest muslimer i %

 

och det var dom som fångade afrikanarna i södra afrika och sen sålde dom till amerikas slav handlare

Redigerat av Apoca
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Neko svarade typ på frågestälningen.

 

 

Fatosh din berätelse stärkte live's argument ;)

 

 

 

legendary_lukas vart? engligt mig så är det ju sant, det är säkert fler "svarta" som begår våldsbrott i usa än vita, vita gör också brott men inte samma typ av brott, och enligt koranen så "upmanas" man till våld mot kvinnor och att försvara sin tro i form av våld (dom tror att koranen står över demokratins lagar)

 

och det är muslimerna som förslavat folket i södra afrika och sålt dom till usa! föfan hur många gånger ska man behöva säga det! tyck inte synd om muslimerna för att dom förtrycks dom förtrycker också folk! dom säljer sina grannar som slavar, det är som att vi skulle sälja samerna bara för att dom har en annan religion, det var det som muslimerna i norra afrika gjorde, och tror du mig inte så lär dig läsa och läs något!

 

Du är helt ute och flyger om de tror att koranen uppmanar till våld mot kvinnor.

Själv är jag Muslim. Vet du mer om koranen än mig? Tror du det är heligt att ha våld mot kvinnor? Dessa terrorister tror att de gör nåt som är bra. Allt terroristerna och de bråttsliga muslimerna gör är "Haram". Tro inte att Islam är än religion för våld och terrorism!

De svenskar som är muslimer säger såhär:

"Islamen är en bra Religion, jag lärde mig mer av det än ni terrorister (brottsliga muslimer).

 

//Tack för mig, förlåt om jag sa det lite argt men jag blev verkligen arg när jag läste ditt inlägg.\\

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

koranen upmanar visst till våld mot kvinnor, varför tror du massor av kvinnor flyr ifrån sina män, och hedermord? är inte det innom koranen också, jag blir arg när jag möter en ung muslim som inte fattar att koranen förtrycker kvinnor, och jag tror inte jag kan koranen mer än vad du kan vilket kanske gör att jag har en öppnare syn på koranen, koranen är skriven för att manipulera folk... och jag säger inte att alla muslimer är terrorister, det är bara en grupp av muslimerna som tolkat koranen på "fel" sätt och fått för sig att man dör för sitt land så kommer dom till himlen. fast koranen upmanar till våld det gör den, precis som första testamentet i bibeln gör, och jag är inte kristen eller muslim, och har inte något imot personer som är muslimer men därimot koranen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...