Coojo Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 med tjock tröja=coomjop :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 blunda:jocke2++4 nästan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Två blundförsök 1.the balkeofg 2.the bakr9f Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 näsan: zource högerarmbåge: xzxourcw vänsterarmbåge: zxlou8rce hakan: <ögf df pannan: sazuyjhuy fingrarna: zourcE ^^ :visslar: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 höger:Niclas:nicl.as, Eldir:eldcirf Vänster:Niclas:niclza<sx, Eldir:el.dcior Hakan:Niclas:nicvl.azs, Eldir:edlcikrft Panan:Niclas:hj897fcoi, Eldir:3eoledio4r5 Näsan:Niclas:niclas, Eldir:ewld8ire Blundförsök:Niclas:nivöas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
parmsib Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Tjosan, dags att leka Skriva Ditt Användarnamn Med Armbågen-leken. Ganska enkelt, right? Skriv det du kallar dig för här på Fuska.se med endast armbågen. Inget fusk, man märker när någon fuskar, jag lovar ^_^ Mellanmjölk = m,edrzan mm l Ni ser =/. psrtmjksdibn=parmsib ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
parmsib Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Några nya försök! Vänster armbåge: dxre.,xcgheatg Höger armbåge: dr.,chyuew<tr Näsan: drxc,...fhe3at Pannan: d3e54p+0åör457643 26 Fingrarna: dr.cheat Mosning: Vänster armbåge: dfdsfr,.cvhnjwesyt Höger armbåge: dfdfxxcv., cvnbdcce<zz Näsan: dcdxrk,cdbzxrfj,gbjiöom Pannan: d454554op056765432u7 Fingrarna: dr.cheat du är för skön :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Nyllet = nhjylklketygf jag va inge bra på det här :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Pontarn = p+o0nntarmjn :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Okej, nu ska jag försöka med en dator i skolan: pulop0ern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 (redigerat) Vänster armbåge: CF>juhnxzmk >KM<<z<az<ttren Det var svårt. Höger armbåge: VCusxk >K,AQasztytyenmj Näsan: Fusk Katten Så bra det gick! Pannan: Nej glöm det! Vänster fot: Fujski Katgfrrften Höger fot: Fuxsdkn KL>az<tternhj Blunda och skriva med fingrana: Fyck Katten Ojojoj!! Redigerat 12 Oktober 2005 av Fusk Katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Här är mitt försök.. ;) Med fingrarna: Vitdom Med hakan: GFVi8tydsoimn Med näsan: VFi8tdeo9mk Med pannan: LOL fungerar inte! Med armbågen: GFVBiktgdo *NU BLUNDAR JAG* Med fingrarna: Vitdom Med hakan: v c Med näsan: V865SW87H Med pannan: LOL fungerar inte! lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg