Shaddy Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Varför finns inte psp som ämne i sony spalten? Har det inte kommit till sverige än eller? Jag har sett det i flera affärer i andra länder i europa, och jag har sett det här i Sverige också, fast kan inte komma ihåg vad det var för affär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 tror inte att det kommit ännu, men det kommer nog snart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orangekola Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Nån gång i September tror jag den kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Spelen har kommit till sverige så den kommer väl om nån månad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 (redigerat) Nej den har inte kommit till Sverige, däremot har vissa spelaffärer importerat från Japan och säljer här. Release datum 1 September. Redigerat 11 Augusti 2005 av katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 på game i kalmar så får man prova den men inte köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 jag har kört på en psp körde ride racers hos ebgames i gbg det va skit grymt alltså hur bra grafik som helst inte bättre än ps2 gran turismo 4 men det va skit kul alltså stod där o körde i 30min så skulle jag sticka hehehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord_diablo Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 psp kommer först september men man kan prova på traiditon nästan överallt. för dom som vill veta kommer det att kosta mellan 2500-2800 när det släpps. konstigt om man kollar vad det kostar i usa och japan det är mycket billigare att inportera ett även om frakten är dyr :D hoppas att alla visste detta innan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 ska köpa det när det kommer ut orka åka till japan eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 har sett den i ljud&bild eller vad den affären nu heter fast man fick bara testa tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Är du säker B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Psp kommer ut 1 september läs på ps.se om ni vill läsa nyheten! :D :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg