nico Skrivet 4 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Augusti 2005 orangekola: det får du inte simpsons: det får du inte jag tar med mig en nål Citera
-=jedi knight=- Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Skrivet 4 Augusti 2005 JAG VET HUR MA>N GÖR!! Se och lär : jag tar med mig...umm...Jägarbiff? Citera
-=jedi knight=- Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Skrivet 4 Augusti 2005 nallebjörn borde gå att ta me Tror inte att du får ta med det.Nico får tror jag :/ Citera
nico Skrivet 4 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Augusti 2005 ja ja tänker då ta med min nalle. men du får inte ta med din, apocha. -=jedi knight=- jättebra om vi skulle bli hungriga! Citera
{Samurai} Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Skrivet 4 Augusti 2005 svårt jag tar med en Samsung data Citera
Mezox Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 (redigerat) En Nintendo DS! Redigerat 5 Augusti 2005 av Mezox Citera
nico Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 Samurai: nu vet jag iofs inte om samsung tillverar datorer men ok då Mezox: det får du inte Tomi: du det blir nog en himla massa tullavgifter på det... men om du betalar dem själv så är det ok. Citera
Tomi Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 ja föressten jag tar också med mig en turkisk kompis Citera
nebbig Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 Jag tar då med mig Nässpray, så behöver vi inte ha några problem med högljutt snorande. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.