nico Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 hörde av nån som klickade på extralänken att den inte funkade. och när jag provade själv så stod det "ett fel uppstod". nåt som är fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 ser ut som det skulle kunna vara så med mening, om man kollar i källkåden. eller så är det fel på sidan så att kommer det upp automatiskt. Admin fixar väll det snart skulle jag tro. Men det är nog ett fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 För mig med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Knepigt fel men nu fungerar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 När jag kollade i min profil hittade jag inte min extralänk, ska inte den ligga under FuskaVIP och FuskaLive? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 När jag kollade i min profil hittade jag inte min extralänk, ska inte den ligga under FuskaVIP och FuskaLive? Nä, nu ligger den bara i din kontrollpanel längst ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 japp numera. antar att tråden kan låsas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Visst visst. :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg