mario 357 Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 hjälp jag vill gjärna ha hönan hur skafar jag gubben? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Du måste få alla Trofeer från alla värdar och sen köra på en groda utanför berget som har en tuppkamm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Rätta mig om jag har fel men man måste väl inte ha alla trofeér heller, det är bara att köra på grodan när man har kommit visst långt in i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Man måste ha klarat första striden med dinosaurien valrossen draken och bläckfisken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 ja , man behöver inte alla trofeer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 För att garanterat inte missa nåt, klara alla världarna* * Alla ballonger, alla nycklar, alla trofeer mm Åk under grisen och kör över grodan med tuppkam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Eller gör en kod! Det finns, men kommer inte ihåg det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 (redigerat) Det står nog på http://www.gamefaqs.com Redigerat 5 November 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg