Gäst 0012 Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 fråga om vad ni vill om ruby o sapphire jag har klarat spelet så vet jag alt mohahahahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 en "ja vet allt"-tråd IGEN................den kommer att bli låst på en sekund.......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 men jag är proffs på pokemon 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 Man får nog inte göra såna här trådar. Du kan skriva i din signatur istället att vi kan PM:a dig om vi har problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 en "ja vet allt"-tråd IGEN................den kommer att bli låst på en sekund.......... Till viss del en sådann tråd. Men även ett tråd där man kan diskutera om spelet eftersom man klarat det. Låter den vara öppen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prince_goku Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 schysst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cool murder Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 vet nån hur man får : regirock, registeel, regiIce för jag vet inte :oops: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 en "ja vet allt"-tråd IGEN................den kommer att bli låst på en sekund.......... Till viss del en sådann tråd. Men även ett tråd där man kan diskutera om spelet eftersom man klarat det. Låter den vara öppen... ***, ja gjorde typ oxå en sån tråd och den blev låst innan ja hann skriva "hej".............********************* men vika pkmn finns inte på ryby å inte på saphire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 var fångar man Jirachi/Deoxys?????? :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Det går inte utan Gameshark. Eller på tourar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 vet nån hur man får : regirock, registeel, regiIce för jag vet inte :oops: Du måste först klara Braille-pusslet i Sealed Chamber. Sen öppnas 3 grottor någonstans i Hoenn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 var fångar man latias (den röda)? /V / / l ps en kompis vill veta hur man får den (han är 3 år yngre!) ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg