Rosenberg Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Jag fick Pokémon Ruby idag och har ett problem.. Jag är i nån stad med en strand och en marknad på.. Inne i den staden har Magma Team ett muséum.. Jag vet inte vad man ska göra i den staden.. Tacksam ifall nån kunde hjälpa.. Prata med en gubbe i båthuset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Du ska prata med en speciell gubbe i båthuset (nedanför museumet) och så försvinner kön, om det var det du hade problem med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Du ska prata med gubben längst upp i museet, sen ska du ut ur det och så upp. Du kommer snart till en ny stad som heter Mauville City. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sad sack Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Kommer du ihåg allt, Zyper? Gör inte jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Vadå allt? Om det han frågade om? Ja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 När man har klarat sin pappa i en pokemon battle alltså...Var eller vad ska man göra sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Var får man tag i Surf svara på den först e du snäll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag har svarat i din egen tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 dem bästa attackerna e tank down Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 e de? Jag trode hydro pumpp va bätre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Take Down är inte den bästa attacken om man tänker på skadan, för då är Hyper Beam starkast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Jag har klarat ruby för några månader sedan och .... nu har jag sapphire och kan inte hitta till 4 gymmet , vart finns det ? . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg