Linnea Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag har kommit till 4:e elit-fyran!Var jättenära 5:e... Det e väl bra? Bravo! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag tror man kan använda wish tag på white rock, i staden med två tvillingar på gymmet, så får man 201 el. 202 pokemonen...Tror jag iaf Vart får man Wish Tag då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag tror man kan använda wish tag på white rock, i staden med två tvillingar på gymmet, så får man 201 el. 202 pokemonen...Tror jag iaf Vart får man Wish Tag då? Det går inte. Fusket funkar inte i RS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 VAR FÅR MAN DEN DÅ!!?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Den finns ju inte!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 ja har varvat dessa spelen sh*t många ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Varvat?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 varvat betyder att man har klarat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Jag kan inte få tag i rayqyava eller hur det stavas! Hur är lästast att komma förbi där? Game shark game genie? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 eevee: Rayquaza hittar du på toppen av Sky Pillar som kommer fram när du klarat pokemonligan. Sky Pillar ligger i havet nordöst om Pacifidlog. För att komma till toppen måste du ha en Mach Bike. Dina andra 2 frågor fattar jag inte, eevee. Precisera dom lite. Datachip: Om du har besegrat team magma/aqua i grottan utanför Lilycove så ska du besegra dom i deras undervattenstillhåll, som ligger i en grottöppning under vattnet söder om Mossdeep. Nu vaknar Groudon/Kyogre och du kommer automatiskt upp på ytan. Flyg till Sootopolis där du nu kan gå in i Cave of Origin, där Groudon/Kyogre finns. Slå den och ta dig ut, och gymdörren är öppen. En bra sak är att lämna tbx Red/Blue orb till paret uppe på Mt. Pyre, varför vet jag inte, men det är bra att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 när man har varit i pacifidlog stan/ön vad ska man göra sen..alltså team agua har ju snott båten och jag vet var den är men vad ska jag göra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 när man har varit i pacifidlog stan/ön vad ska man göra sen..alltså team agua har ju snott båten och jag vet var den är men vad ska jag göra?? Grrrrr... :evil: sluta skriva det överallt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg