Guggo Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 är helt inkompetent på datorer... sitter bara på fuska.se och ugglar :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 HEHEHE jaa. Den var bra GUGGO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 När du inte har ett socialt liv och föredrar datorn framför vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Jag är nog en data nörd för jag brukar sitta framför datorn(På fuska) i typ 3 eller 4 timmar :) för jag älskar fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 När du inte har ett socialt liv och föredrar datorn framför vänner. Damn! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Jag tycker att jag är datanörd! :) Det är bara kul! Förresten kan jag skriva den här meningen på bara några få sekunder! Jag suger på att skriva snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Datanördarna står för utrveckligen, utan datanördar skulle aldrig framtiden komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Alla i skolan kalar mig datanörd ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Datanördarna står för utrveckligen, utan datanördar skulle aldrig framtiden komma Haha, den ska jag köra med i fortsättningen! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke12 Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 ja jag e nog en data nörd vet inte om det e bra eller dåligt :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 ja jag e nog en data nörd vet inte om det e bra eller dåligt :blink: Man e en data freak(det e det jag kallar det)om man spelar mer en 5 timmar,jag sitter vid datorn i runt 2 timmar om dagen. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 alla säger att datanördar aldrig kommer bli nåt, men i så fall vet dom nog inte vem Bill Gates är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.