Slasktratt Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Då får du spela emulator på Xbox, vilket är alldeles för krångligt för att jag ska klara det. Förmodligen hela omvärlden oxå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 (redigerat) det går om du trycker in ps2/gc spelet i cd/dvd romen sen får du utforska skivan och ändra namn på filerna och en massa skit eller så får du fixa emulator till xboxen typ som jag brukar ju spela zelda på xbox och duke nukem 64 Redigerat 24 September 2005 av mantis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 det går om du trycker in ps2/gc spelet i cd/dvd romen sen får du utforska skivan och ändra namn på filerna och en massa skit eller så får du fixa emulator till xboxen typ som jag brukar ju spela zelda på xbox och duke nukem 64 ja jag vet menvilka filer jag hitar inte någon ps2 emu heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 asså e det inte svårt för dom har ju inte samma knappar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 dem har lika många Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Jag vet att det ska fungera det var nånstans typ på Gamespot forumet dom sa nått om att det fungerade och så sa nån hur man gjorde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 kan du säga vilken addres det var till det forumet?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Jag vet att det ska fungera det var nånstans typ på Gamespot forumet dom sa nått om att det fungerade och så sa nån hur man gjorde kan du säja vad addresen är till det frumet :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Man måste köra genom en enulator om det ska funka,fast jag har aldrig hört om någon sånn emu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 jag vet att det fins en emu till det men jag hittar ingen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jag tror inte att det går och sen tror jag att man inte får det ! : Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Det ska gå, vet dock inte hur. Annars så kan man ju bara emulera det. OBS! Jag tror dock inte någon av dessa sätt är lagliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg