Gäst ymphinorx Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Om man vill jämföra två spel t.ex. Halo och supemario. Vilket forum passar det sig i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Jag tror att om du har Halo tex till X-box så lägger du in det på X-Box :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Det menar du inte :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Om man vill jämföra två spel t.ex. Halo och supemario. Vilket forum passar det sig i? Övriga konsoler forumet tror jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Övriga konsoller nej, ta det i ett spelforum där ett av spelen (gärna 2) finns med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 (redigerat) Allmänt, så svårt att fatta? För övrigt så blir det ett onödigt ämne... Redigerat 29 Augusti 2005 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Allmänt, så svårt att fatta? För övrigt så blir det ett onödigt ämne... Vadå ''Onödigt ämne?'' Det var en bra fråga tycker jag. Inte alla vet var man ska lägga en tråd där 2 spel till 2 olika konsoller finns med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Allmänt eller Övriga konsoller säger jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Allmänt, så svårt att fatta? För övrigt så blir det ett onödigt ämne... Jag sa att om man gör ett ämne där man frågar vilken av två spel som är bäst så bryter det mot §1.11 och eventuellt §1.13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 (redigerat) Allmänt skulle nog vara mitt val, men tyvärr är det en väldigt onödig diskussion eftersom den mest kommer se ut så här: "HALO AEGER j*vla SUPER MARIO, XBOX IS TEH SHIT FOR LIFE, NINTENDO ÄR FÖR SMÅUNGAR" Eller tvärtom. Men jag förstår din poäng, allmänt som sagt. EDIT: Kodfanskap, blir tokig. Redigerat 31 Augusti 2005 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Allmänt, så svårt att fatta? För övrigt så blir det ett onödigt ämne... OK, men om jag gör det i form utav en omröstning då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Lukas, §1.24 skulle jag förmodligen sätta det som då eftersom det mest leder till bråk och spam. Eventuella personliga påhopp dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.