Gäst Tomatketchup Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Äter någon en levande kackerlacka (som har krälat omkring i något som kommer ifrån ändan) för 150kr? Det påminner om en Maxweel-serie som jag gjort när han åt en kackerlacka på gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 f*n heller *urk* Va??det är väl inte så farligt om man tänker på hur mycket pengar amn får?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 kanske sova i en kartong med mask för 1000 Haha, absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 kanske sova i en kartong med mask för 1000 Det där var det vettigaste hittils. Självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 göra allt ni sagt för 1 kr!!!! Kanske simma med 10 ton döda bläckfiskar? Kanske äta en spindel fast man är döds rädd för spindar? Men det äckligaste av det äckligaste, mycket äckligare än allt ni sagt gånger 10 Det är så äckligt att det till och med ser äckligt ut !! Äta ÄRTSOPPA!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAaa.....aaaaa.....hh..... asså ni ska skrika av rädsla...kom igen på 3..... 1 ..... .2. .....3....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaa........ Kom igen! aja men jä..rnspik strunta i det då! ska ni vara så negativa hela tiden.. ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Brukar faktiskt inte bry mig om pengar eller vadslagningar på det sättet. Men att hoppa ner i ett vinter bad utan bastu och ute och försöka sjunga National sången då man är i vattnet är något jag skulle göra för pengars skull ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A4L Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Brukar faktiskt inte bry mig om pengar eller vadslagningar på det sättet. Men att hoppa ner i ett vinter bad utan bastu och ute och försöka sjunga National sången då man är i vattnet är något jag skulle göra för pengars skull ^.^ de där gör man juh gratis. Jag hade gjort de mesta som ni har skrivit. det som inte dödar härdar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamoto Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 njaaa hoppa i vattnet på vintern och sjunga nationalsången skulle jag kunna göra. om en ambulans fanns närvarande... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Äähhh... Jag vill inte göra äckliga saker som att äta sniglar eller äta bajs. Det är väl sjukt bara >.<' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 äta 100 levande kakerlackor för 1000kr, någon ? föra över ca 1000 små vita larver mellan 2 lådor med bara munnen ? 1000kr? gaaaah, har kollat på FF för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 (redigerat) Brukar faktiskt inte bry mig om pengar eller vadslagningar på det sättet. Men att hoppa ner i ett vinter bad utan bastu och ute och försöka sjunga National sången då man är i vattnet är något jag skulle göra för pengars skull ^.^ Skulle kunna göra det för 0 kr, jag är van vid kyla det brukar vara 20-40 minus grader här uppe vi halvår ibland. Redigerat 18 September 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Många människor är inte lika förstår du Dr.Cheat. Jag tycker absolut inte alls om kyla och älskar därför sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.