Hoppa till innehåll

Äckliga Skaer För Pengar


Gäst ymphinorx
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup

Äter någon en levande kackerlacka (som har krälat omkring i något som kommer ifrån ändan) för 150kr?

 

Det påminner om en Maxweel-serie som jag gjort när han åt en kackerlacka på gatan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Wish_Maker

göra allt ni sagt för 1 kr!!!!

 

Kanske simma med 10 ton döda bläckfiskar?

Kanske äta en spindel fast man är döds rädd för spindar?

 

 

Men det äckligaste av det äckligaste, mycket äckligare än allt ni sagt gånger 10 Det är så äckligt att det till och med ser äckligt ut !! Äta ÄRTSOPPA!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAaa.....aaaaa.....hh..... asså ni ska skrika av rädsla...kom igen på 3..... 1 ..... .2. .....3....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaa........ Kom igen! aja men jä..rnspik strunta i det då! ska ni vara så negativa hela tiden.. ;|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brukar faktiskt inte bry mig om pengar eller vadslagningar på det sättet.

Men att hoppa ner i ett vinter bad utan bastu och ute och försöka sjunga National sången då man är i vattnet är något jag skulle göra för pengars skull ^.^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brukar faktiskt inte bry mig om pengar eller vadslagningar på det sättet.

Men att hoppa ner i ett vinter bad utan bastu och ute och försöka sjunga National sången då man är i vattnet är något jag skulle göra för pengars skull ^.^

 

de där gör man juh gratis.

Jag hade gjort de mesta som ni har skrivit.

det som inte dödar härdar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brukar faktiskt inte bry mig om pengar eller vadslagningar på det sättet.

Men att hoppa ner i ett vinter bad utan bastu och ute och försöka sjunga National sången då man är i vattnet är något jag skulle göra för pengars skull ^.^

 

Skulle kunna göra det för 0 kr, jag är van vid kyla det brukar vara 20-40 minus grader här uppe vi halvår ibland. Redigerat av Dr.cheat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...