deiwos Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 gör däcket som man kan köpa i affären något eller är det bara för skojs skull det finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Däcket gör inget, men man kan sälja det och tjäna FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 hur många mynt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 (redigerat) ok tack Redigerat 4 September 2005 av deiwos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 10 fm men dom är väldigt sällsynta är nästan alltid slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jag har ett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 hur många mynt? 10 fm kostar de som sagt att köpa i affären, det säljs ett hjul varannan vecka. du kan sälja det för upp till 150 fm i bästa fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Folk samlar på dom, det är status att ha många. Jag hade ett flertal en gång i tiden, som jag sedan sålde för en förmögenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Vet inte varför jag har mina kvar. Tänkte sälja dem men det blev inget. Säljer dem då Admin kanske tänkt ta bort dem från sidan? Mehehe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 När jag var miljonär så köpte jag flera stycken för över 1000 FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 När jag var miljonär så köpte jag flera stycken för över 1000 FM. har du några kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Har 35 st tror jag det var, :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.