Dark_samus Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 det brukar födas en ny link i varje spel så det som mag_net_ skrev låter inte så troligt ja vet inte................beror på va man vill tro :D ja tycker de e samma link i nästa alla zelda.... från OOT till MM så går historien som om de var samma link iaf :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mag_net_ Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Allt jag skrev blev inte riktigt rimligt.. de blev liksom kl 2 på natten.. Men i detta spel är han samma link som han var i ociana of time.. Ni får se sen när ni spelar.. =) innan man kommer till startmenyn när man startat spelet är det en animerad film.. I texten står det att Link har räddat hyrule en gång förrut , så de måste ju vara en comeback från ociana of time.. Och master sword hittar han typ någonstans.. . hmm , men jag misstänker lite för Link var 17 år i ociana of time men nu är han helt plötsligt 24.. Något samband måste de ha (håll med mig) :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag har läst om att han är 16 år på TP men om det är samma link så måste hans senaste äventyr vara i MM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag läste nånstans att Link är 14 år i Ocarina of Time. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) nej nej nej...!..... i OOT e link 10 år bara men sen när han tar master sword så går han 7 år i framtiden och då e han 17 sen lämnar han master sword tillbaka och komer till sin egen tid igen (de ser ni i slutet av OOT) o färdas för att leta efter saria och komer då till clock town i MM och efter allt det där kommer nog Twilight princess(ps. har oxo hört att han e 24 e tp) (väldigt rymlig förklaring om ni frågar mig sj :P ) Redigerat 17 April 2006 av Dark_samus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 men skulle inte de här äventyret utspelas i hyrule?? majorasmask är ju i termina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Ja, men i Oracle of Ages och Seasons var Link inte heller i Hyrule. Han kanske kom tillbaka till Hyrule efter en lång resa i världen? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 (redigerat) men skulle inte de här äventyret utspelas i hyrule?? majorasmask är ju i termina vem säger att tp e i termina ;) han åkte nog tillbaka till hyrule efter att ha letat efter saria i MM(ps. tp spelar sig i utkanterna av hyrule för att vara exakt =) ) Redigerat 4 Maj 2006 av Dark_samus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 vem säger att tp e i termina ;) han åkte nog tillbaka till hyrule efter att ha letat efter saria i MM (ps. tp spelar sig i utkanterna av hyrule för att vara exakt =) ) Om han åker tillbaka till Hyrule efter MM, varför har han då Triforce of Courage i Oracle of Ages och Seasons? Jag tror knappast Oracle-spelen är efter TP...När man tänker efter...hur kom Link ut ur Hyrule? Hela Hyrule är ju täckt av höga murar. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 link red ju med hästen som liten i lost woods och ni vet ju att man hamna nästan vartsomhelst i världen och man går på ett visst sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 svärd eller hur det stavas orkar inte stava rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 link red ju med hästen som liten i lost woods och ni vet ju att man hamna nästan vartsomhelst i världen och man går på ett visst sätt Tja, en del har ju inte spelat MM... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg