Hoppa till innehåll

Vapen I The Legend Of Zelda Twilight Princess


Svedda

Rekommendera inlägg

det brukar födas en ny link i varje spel så det som mag_net_ skrev låter inte så troligt

 

ja vet inte................beror på va man vill tro :D

ja tycker de e samma link i nästa alla zelda.... från OOT till MM så går historien som om de var samma link iaf :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 185
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Allt jag skrev blev inte riktigt rimligt.. de blev liksom kl 2 på natten..

 

Men i detta spel är han samma link som han var i ociana of time..

 

Ni får se sen när ni spelar.. =)

 

innan man kommer till startmenyn när man startat spelet är det en animerad film..

 

I texten står det att Link har räddat hyrule en gång förrut , så de måste ju vara en comeback från ociana of time.. Och master sword hittar han typ någonstans..

.

 

hmm , men jag misstänker lite för Link var 17 år i ociana of time men nu är han helt plötsligt 24..

 

Något samband måste de ha (håll med mig) :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej nej nej...!.....

i OOT e link 10 år bara men sen när han tar master sword så går han 7 år i framtiden och då e han 17

 

sen lämnar han master sword tillbaka och komer till sin egen tid igen (de ser ni i slutet av OOT) o färdas för att leta efter saria och komer då till clock town i MM och efter allt det där kommer nog Twilight princess(ps. har oxo hört att han e 24 e tp)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(väldigt rymlig förklaring om ni frågar mig sj :P )

Redigerat av Dark_samus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

men skulle inte de här äventyret utspelas i hyrule??

majorasmask är ju i termina

 

vem säger att tp e i termina ;) han åkte nog tillbaka till hyrule efter att ha letat efter saria i MM

(ps. tp spelar sig i utkanterna av hyrule för att vara exakt =) )

Redigerat av Dark_samus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vem säger att tp e i termina  ;)  han åkte nog tillbaka till hyrule efter att ha letat efter saria i MM

(ps. tp spelar sig i utkanterna av hyrule för att vara exakt =) )

Om han åker tillbaka till Hyrule efter MM, varför har han då Triforce of Courage i Oracle of Ages och Seasons? Jag tror knappast Oracle-spelen är efter TP...När man tänker efter...hur kom Link ut ur Hyrule? Hela Hyrule är ju täckt av höga murar. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...