Gäst Skellington Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Det kommer säkert ett zelda till ds oxå.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 jag har hört på flera stora zelda sidor att det blir sista någonsin. vilket jag tycker är bra. för jag kommer inte köpa mer konsoller än gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 (redigerat) OBS! ursäkta dubbel post men min dator laggar sönder ibland Redigerat 6 Oktober 2005 av Capone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Det kommer fler spel, det är jag säker på. Säger som Strangler, varför skulle dom helt plötsligt sluta göra ett att deras bästa spel någonsin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Jag kommer nog int heller köpa några mer konsoller. Så TP blir nog mitt sista Zelda spel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 ja äger bara gc så ja tänker köpa PS3 när den kommer ut........den kommer va fett skönn ju :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 varför inte N revulotion då? då kan man ju spela alla gc spel på den och nintendos konsoller brukar vara sköna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 jag har redan planerat för PS3.......om nintendo R e ja inte säkert....kanske när den blir billigare :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 ni som har skrivit mycket här, var har ni hittat infon. är för slö att söka just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Zelda.com står det Annars söker man bara på Google. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Det står ju på alla spelsidor, typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Riktiga zelda universe sidan (inte zelda.com) hittar jag allt på. jag tror iaf att det är massa nya vapen i nya zelda... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg