Avregistrerad Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 ok, Bara ett litet minus när man bara kunde vara dom i Skirmish. Hoppas på att kunna hämta ut paketet idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Har klarat både Goda & Onda Kampanjerna nu. Gick rätt fort men banorna var riktigt bra gjorde nu faktiskt. Även vissa var riktigt svåra. Intressant att de har fixat Helms Deep & Minas Tirith på Skrimish och Multiplayer läget. Slipper man ladda ner banorna från någon annan sida. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 nu har ja fått det!!! :) :P :D ska installera det nu. måste man ha bra data för att det ska funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag fick det också idag :D Men tyvär så är min dator på lagning. Så jag kan inte installera det förän i morgon eller så :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ey dark yoda och orzon ni behöver någon typ D3DX9_27.DLL fil den går att ladda ner på internet gratis sök bara på google jag har provat spelwet och dvärgarna ägde starkt men det är bara dåligt att bygga murar med dom när man kör mot vättar.man behöver typ samma systemkrav som ettan men lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Varför måste man ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 menar du filen ja,jag vet inte spelet funkade inte utan den för mig iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 ok, Wierd Dude. Kan du skriva exakt vad den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 den heter:D3DX9_27.DLL (jag sökte efter den på google) sen ta upp windows mappen på loakl disk:c och lägg filen på system 32,mappen så skulle jag göra iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Visade datorn hur du skulle göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 nej hemsidan där jagh laddade ner filen visade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 ok, Jag behövde då inte göra så. Men när jag skulle starta det så gick det j*vligt segt. Men när jag spelar så går det utan hack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.