Gäst Kilimanjaro Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 du kanske redan hade filen,vad har du för windows xp mitt spel går felfritt även i starten det gicka bara segt första gången när jag skulle stänga av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 vad är skillnaden på colllectors ediotion och vanliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 vad är skillnaden på colllectors ediotion och vanliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Collectors edition innehåller typ lite material som visar när dom utvecklat spelt. + Att det är på Engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 jag tror inte det blir bättre bara för att du gör trippel inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 förlåt men datorn laggade. det ksn inte jag rå för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Spelade nyss ut de godas campaign. Besviken över att man inte fick spela i Minas Tirith lr Helms Deep :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag ska få det på tisdag eller onsdag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 efter fyra dagar har jag tröttnat på detta spel hehe om ea gör en tre i denna serie så är dom bara jobbiga nej 1an är bättre än tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Nån som vill ta en onlinematch? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.