hack3r Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) :cool: Redigerat 6 Mars 2006 av hack3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Finns det någon trainer till spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jodå en... http://www.gameburnworld.com/gp/trainers/l...dleearth2.shtml Den gör så att du har oändligt med stålar och uppgraderingar. Skulle dock vilja öka kommandopoängen. Men det går inte. ^^' Får hoppas de kommer med en ny trainer snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Tack så mkt! Spelar någon här online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag spelar online. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag lirar också online ^^. Min EAid är NesseNswe och jag nickar NesseN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 min kompis har något fel så att han inte kan köra online på något spel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 lär ju vara brandväggen som hindrar honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 min kompis har något fel så att han inte kan köra online på något spel :P Brandväggen förmodligen, hade samma problem tills jag stängde av min ^^. Då funkade det utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Spelbutiken är för f*n sega som h*lvete med leveransen!!! men jag tror nog jag skulle gilla dvärgar bäst på det 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 1:an var såååååå tråkigt! hoppas 2:an blir bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.