Spaghettin Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 nårra i min klass har varit tsmns i två år snart :|, o de är lika kära varje dag ;D Nawh :rolleyes: Det går inget vidare med kärleken just nu, bara massa strul fastnar inte för någon =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheatsaregood Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 har också tjej men samlag kmr nog om 5år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 har också tjej men samlag kmr nog om 5år! När du är 18? de e rätt så sent det, själv så tror jag inte att jag behöver vänta mer än ungefär 1 och ett halvt år eller så.. Då jag går i typ 7an lr 8an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Ska du ha sex när du är 14-15? Herregud, vad tänker du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Ska du ha sex när du är 14-15? Herregud, vad tänker du med? Med lillemannen antagligen. Hur svårt var det att räkna ut det? :rolleyes: Själv har jag hittat rätt person, men det dröjer väl 2-3 år innan vi rullar runt i halmsängen. Man behöver inte hålla på med sånt om man är med rätt person, det känns lika underbart att bara kramas! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Ska du ha sex när du är 14-15? Herregud, vad tänker du med? Sinistral..?? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Min första var vid fjortonårs ålder. Jag tänkte rätt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Ska du ha sex när du är 14-15? Herregud, vad tänker du med? Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Ska du ha sex när du är 14-15? Herregud, vad tänker du med? Instämmer... Jag fattar inte varför det skulle vara omöjligt, känner folk som e typ 13 som har gjort det.. Om det är någon som har rätt att fråga vad ni tänker med så är det jag.Jag vetefan i vilken skog ni växt upp i, men ta och lär er lite mer om omvärlden innan ni börjar misstro, tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Känner också många som har gjort det... Vafan när jag skulle radera ett nummer från en snubbe eftersom den är gammalt så råkade jag radera nummret till tjejen jag var på G med =( f*n vad jag lacka ur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Ska du ha sex när du är 14-15? Herregud, vad tänker du med? Har jag sagt att det är omöjligt? Jag menar bara att varför bestämma sig att ha samlag vid en viss ålder? Det är bara så dumt. Speciellt när man fortfarande är ung. Det händer när det händer, och det är bättre att det händer senare, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 För att man strävar efter att ha samlag. Man bestämmer själv över sitt sexliv, det finns ingen regelbok som säger att man ska göra det när det känns bra. Det finns ingen regelbok som säger att "det händer när det händer", man får kn*lla och ge bort sin oskuld hur man vill och det ska inte moralkärringar och sliskiga pedagoger styra. Oskulden är en del av ens liv och den får man göra vad man vill med, som många andra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.