Hoppa till innehåll

Kärlek & Samlag


Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

  • Svar 602
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Okej... Nu vågar jag inte fråga mer om vilka Pingvinen och NF är för några. Men om du ska kunna flörta med en tjej eller att försöka bli ihop med henne så måste du först kunna kommunicera med andra människor.

Försök att gå runt i ett köpcentrum och säg "Hej" till varenda jäkel du ser där. Eller sätt dig och börja prata med någon. Kan vara med vem som helst. En butiksbiträde, en korvförsäljare eller en Lodis som ligger på gatan.

 

NF= No fear och han riktiga namn är ragnarök om jag inte missminner mig.

Pingvinen= en grej som admin har för att kicka folk ur chatten när han inte orkar

 

Skall man bli ihop med en lodis ? de flesta lodisar där jag bor knarkar och/eller super, vilket gör dom till folk av en mindre trevlig karaktär

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mja... Det var inte så jag menade. Att man mer lär sig kunna prata med folk utan att känna sig blyg. Men visst... Man lär sig med tiden egentligen och att prata med en lodis kanske inte var det bästa exemplet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har inte blivit dumpad för jag har ingen flickvän och har alldrig haft

jag e för feg för att fråga

:meddum:

 

 

jag tror inte man frågar chans när man går på högstadiet bara låg och kanske mellan.

 

Men jag har ett litet problem för det är en tjej som jag gillar väldigt mycket men jag vet inte vad jag ska göra. Vi har typ pratat ett par gånger men annars säger vi bara hej eller inget alls. och jag vågar inte direkt göra nåt när hon har en massa kompisar där men ifall det är det enda sättet så. men det största problemet av dom alla är att det är en till tjej som jag gillar också och kanske är lite närmare men hon bor i en annan stad. jag har försökt sms lite och kall prata men jag vet liksom inte vad mer jag ska göra!!! snälla hjälp är DESPERAT!!!

Redigerat av Filiandor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Två flammor? Filiandor, din spjuver! ;)

 

Antagligen brukar väl de flesta ungdomar ha MSN så varför inte börja chatta med henne så? Fråga henne om MSN om du nu sa att ni står varandra ganska nära. Börja prata med henne och va delaktig i disskusioner hon har med sina kompisar.

Agera så som du brukar göra.

Du kan kanske fråga henne under rasten eller under någon lektion. Försök få lite mer vetande om henne som person. Allt jag kan ge dig för tips är att prata Filiandor. Det är allt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hon som jag är mer närmare som bor i en anna stad hennes msn har jag redan men hon har inte loggat in på jätte länge!! men jag har tror jag har henne på kornet för jag och min kusin ska åka och träffa henne i sommar :D

men jag vet inte... jag är ju 1 år yngre och därför kanske hon tycker jag är en liten plutt :( men jag ska försöka flörta och prata med henne så mycket som möjligt :)

 

och nu kommer en off topic fråga: Rowyn... GÅ IN I CHATTEN!!!!! ifall du redan är där inne vad heter du där då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aja... Du kommer säkert klara dig. Hon kan väl inte vara alltför ofarlig. Håll händerna i fickan pojk! Inga dumheter.

Men jag önskar dig lycka till med flamman nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aja... Du kommer säkert klara dig. Hon kan väl inte vara alltför ofarlig. Håll händerna i fickan pojk! Inga dumheter.

Men jag önskar dig lycka till med flamman nu.

 

 

Hahahah klart jag kan hålla händerna i styr (hoppas det hållde det föra gången vi sov) Flamman bli mitt nya smeknamn :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...