Filiandor Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 hahah ja precis :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Jag underhåller mig för att inte bli sällskapssjuk. Illa...Din "förra" brud verkar tagit det hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Vi är fortfarande tillsammans, jag & Terese, om det var det du försökte trotsa. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Vi är fortfarande tillsammans, jag & Terese, om det var det du försökte trotsa. :) NF är het på dig. Det är därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Lola ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Är inte alla heta på Mjölkis? :o Suger hårt. Bara småungar som blir kär i mig f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Är inte alla heta på Mjölkis? :o Suger hårt. Bara småungar som blir kär i mig f*n. Jo, överlag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Är inte alla heta på Mjölkis? :o Suger hårt. Bara småungar som blir kär i mig f*n. Nikki<3Viktor ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 blev just dumpad... sånt vill man inte va med om igen.. fy f*n va de gör ont :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Backup on sout flank. Haha, aja here we goes. jag gillar två tjejer. den ena som jag känner att jag gillar lite mer. e jag intr säker på om hon gillar mig eller inte. men de varkar så. pallar inte förklara, men de e vell alltid något om man alltid går runt och kramas o skolan ? sen e dt tjej två. hon har jag gullat überlänge o jag tror hon gillar mig. för hon vill att hon o jag kan va ensamma. så vad tkr ni jag ska göra ? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Bestämm dig för vem du gillar mest, ta den o börja flörta som en dåre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Fast sedan början utav december. :) Håller i sig. Gååsh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.