PussyCat Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Jag dumpar idén om en ny tjej, dissar hon iställe. Orkade inte hålla på mer, alla är kära i henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 jag fattar inte hur man kan prioritera sin dator före kärleken, så om ni fick välja på om ni aldrig mer skulle kunna spela data eller om kärleken i ert liv skulle dö skulle ni altså välja alt 2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jag skulle välja aldrig mer kunna spela på datorn. Kärlek ligger långt fören datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Najsarn Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Såklart man skulle välja att aldrig mer kunna spela på datorn. Man har ju tv-spelet :) Nä, Seiröst så skulle man SÅKLART välja att aldrig mer kunna spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Om nu den stora kärleken i mitt liv är tv-spel, så kan man ju fråga sig hur jag kunnat få detta dubbeldilemma, men jag förstår vad du menar ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 13 ligg och en FF samling, pwned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Varför kan jag inte vara ihop normalt? Jag har knappt varit ihop med någon... efter att jag ahr varit ihop en väcka så kan jag inte de mer... ... Varför... ska jag vara så ***** blyg och mesig :( Så det är så här det känns för dem som tar självmord... Jag förstår dem :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Äsch vadå Capt Sand, du ska ju inte vara ihop med nån om det inte känns rätt. Lev livet och ha kul bara, man måste inte ha någon att vara kär i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 (redigerat) Varför kan jag inte vara ihop normalt? Jag har knappt varit ihop med någon... efter att jag ahr varit ihop en väcka så kan jag inte de mer... ... Varför... ska jag vara så ***** blyg och mesig Så det är så här det känns för dem som tar självmord... Jag förstår dem Emo. Dåligt självförtroende skrämmer bort vilken tjej som helst, samt blyg- och mesighet. Redigerat 23 September 2006 av Zerp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Igentligen är det ända jag vill är att prata och så :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 (redigerat) Dåligt självförtroende är ändå ett problem, inte bara eventuella flickvänner som skräms bort av dåligt självfötroende. Kompisar kan också skrämmas av det. Redigerat 24 September 2006 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 jag har själv aldrig äns vart ihopp med någon och jag har ingen tjej kompis......=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.