LillBerra Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) Jag bestämmer inte vad han ska göra/tycka och tänka. Jag säger bara vad jag tycker. Och jag tycker han bara inte ska göra det, då han kan ångra det när han blir äldre. Redigerat 24 Oktober 2006 av LillBerra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 jag förstår inte varför jag skulle ångra det.. :S . Och så sa jag faktiskt att jag GISSADE på den åldern, om jag sa att jag skulle göra det så ber jag om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Varför snackar ni om ålder när det inte har ett skit att göra med när man har sex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Ska du ha sex när du är 14-15? Herregud, vad tänker du med? Du sa att du inte skulle ha samlag föräns du var gift?... Nja...Finns bättre saker än samlag...Själv är jag 19 T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 @_ray_ Ja och jag står fast vid att jag inte ska ha sexuellt umgänge med någon utom den rätta personen som jag tänker gifta mig med. Men nu är fallet så att jag redan funnit den rätta personen, och om jag känner på mig att denne inte kommer klara av att låta bli att fria nästa sommar. Så, en rimlig gissning kan vara att vi är gifta om 2-3 år. ;] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Grattis i förväg? Vilket roligt sätt att planera framtiden på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 jag älskar en tjej, men jag vet inte om hon gillar mig :( hon e så sööt :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 jag älskar en tjej, men jag vet inte om hon gillar mig :( hon e så sööt :wub: Hmm att fråga eller be en kompis fråga om hon gillar "Unbreon_Moon" ;). De är väl enda sättet..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 jag älskar en tjej, men jag vet inte om hon gillar mig :( hon e så sööt :wub: Gå fram till henne och säg hej och starta en konversation. Du märker snabbt om hon är intresserad av dig eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 hon ler iaf när jag pratar med henne..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 hon ler iaf när jag pratar med henne..... De e nog ett tecken.. när ja pratar me nån tjejkompis så brukar dom se normala ut, alltså inte gladare än vanligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 (redigerat) hon ler iaf när jag pratar med henne..... Ett ganska dåligt tecken då.Om du gillar henne. Redigerat 30 Oktober 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.