Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 jag ÄLSKAR en tjej, men jag vet inte om hon gör det =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 (redigerat) Umbreon@ Därför man ska fråga :rolleyes: nej jag menar inte fråga chans -.- Redigerat 1 December 2006 av reXXirT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 har varit lite lamt på tjejfronten på de senaste 4-5 åren :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Ajdå, lät inte alltför kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Yantra@ Tycker du synd om dig sjælv?Jag har inte varit på tjejfronten på 6-7 år nu. :D Inte før att jag bryr mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Fy _fan_ vad snygg Kajsa är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Menar du Kajsa Anka? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jag har ingen flickvän just nu...Tycker väl att det finns viktigare saker att tänka på i min ålder..men ja skulle aldrig våga berätta för någon att jag tycker om den personen..om hon skulle ha svarat typ..jaha? Men ja gilalr inte dig...HUr dum skulle man inte känna sig då..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jag tror att jag inte pallar mera! Om nu den här tjejen inte älskar mig... Varför älskar jag henne fortfarande???? 4 dagar i rad har jag sett henne i matsalen!!! JAG BLIR GALEN.... Jag har bara lust att gå fram och krama henne... Faan.... Har lust och skära mig... :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jag tror att jag inte pallar mera! Om nu den här tjejen inte älskar mig... Varför älskar jag henne fortfarande???? 4 dagar i rad har jag sett henne i matsalen!!! JAG BLIR GALEN.... Jag har bara lust att gå fram och krama henne... Faan.... Har lust och skära mig... :( :( Aj då. Taskigt läge. Känner du tjejen överhuvudtaget? Eller har du bara sett henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Det är ju just det :( Jag känner henne inte ett dugg... Jag vet vad hon heter (för och -Efternamn) Och jag vet vad hennes kompisar heter. Jag vet inte mkt om henne... Jag vet hennes förra pojkvänner... Deras namn... Jag vet inte ens om hon är ihop med en av dem nu :S Hon värkar inte bry sig om mig... Jag tittar för det mesta mot henne och kan le ibland... Men det värkar som om hon inte vill att jag ska se henne..: Hon typ kastar i sig maten och går därifrån snabbt Jag fattar inte!! Hon kan väl iallfall se hur jag är... Alla tycker att jag är snäll... Hon vill inte ens ge mig en chans :S Jag tänker på henne heeela tiden... Kan inte ens koncetrera mig på datorspelen.. Dör alltid i cs nuförtiden.. Kan knappt någonting.. Jag försöker vara mera ute i skolan... För att jag vill se henne... (inte annars) Jag vill till och med börja i hennes klass.. Detta är något som alla måste gå igenom :( Värkligen jobbigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Ok, nu är inte jag nån kärleksexpert. Men var dig själv. Försök fånga hennes uppmärksamhet på nåt sätt (det räcker kanske inte med att le och liknande). Prata med henne. Visa vem du är. Sen om du har tur så kanske hon börjar gilla dig. Och om du ska snacka med henne, så försök inleda med nåt intressant. Sen kanske hon hänger på och ni kan lära känna varandra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.