lundquist Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Det är mycket bra ^.^ Att långsamt och ta det lugnt. Man ska alltså inte bara klampa fram och fråga chans. Har du provat din taktik förut, nico? De bästa är ju att visa det o man märker ju om den typförtar tebx :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Det finns så attans många att välja på :huh: Jag har fått höstdeprition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 (redigerat) :) Redigerat 30 September 2005 av snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Hade en tjej i 3 ar(beffiner mej just nu utomlands,ledsen om det blir stavfel).Rowyn,jag tackar far inleget,nog det besta jag har set inne pa fuska.TACK. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Det är mycket bra ^.^ Att långsamt och ta det lugnt. Man ska alltså inte bara klampa fram och fråga chans. Har du provat din taktik förut, nico? visst har man varit ihop med vissa men det var liksom längesen och inte så seriöst. men personligen har jag inte provat den taktiken, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 beror på vad? Antagligen hurpass mogen du är. Men det avgör du själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Jaja. jag går på lågstadiet. i 3:an. jag är kanske lite för liten för att vara här? Du är absolut inte för liten ^.^' Eller mja. Du har väl inte kommit in i puberteten så du har det nog svårt att förstå. Snubben: Tackar för berömmet ^.^ Ska inte dra åt mig för mycket uppmärksamhet nu. Skönt att höra att det går bra för dig. MellanMjölk: Morfars gamla Citat som han sa till mig; Mister du en, finns det tusen åter. Det finns alltid snygga, mogna och trevliga tjejer/killar där ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Jag tycker fortfarande om tjejen jag blev nobbad av men jag tror att jag börja få känslor för två tjejer som jag har känt sen ja föddes typ, men jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om dem om vi skulle bli ihop å sen göra slut skulle de bli lite pinsamt tycker jag vad ska jag göra????:o :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 (redigerat) rowyn du har kanske rätt. Redigerat 28 September 2005 av Eric H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Jag tycker fortfarande om tjejen jag blev nobbad av men jag tror att jag börja få känslor för två tjejer som jag har känt sen ja föddes typ, men jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om dem om vi skulle bli ihop å sen göra slut skulle de bli lite pinsamt tycker jag vad ska jag göra????:o :o om du tror att du förmodligen skulle göra slut med någon av dem tycker jag inte att du ska försöka bli ihop med någon av dem. gillar du dem och de dig kan du ju försöka och skulle det inte gå så kan ni ju skiljas som vänner typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Jag behöver hjälp. jag är kär i en. men jag vet inte hur jag ska fråga. kan någon hjälpa till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.