ELF Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Vart har alla bra filmer tagit vägen? Alla bra filmer gjordes på 80-90 talet. Det görs ju många bra filmer nu med, men jag tycker de har tappat stinget. Filmer som jag menar jag vill se mer av är t.ex liknande filmer som Terminator. Action filmer som är gjorde på 80-90 talet. Action filmer med t.ex Arnold. Mer filmer i det stuket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Vad menar du med borta? De kommer lite då och då på de flesta tv-kanaler. Och du kan köpa dem i många butiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 17 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Ja, det har du ju rätt i. Men de börjar avta. Det görs inte lika många filmer i den stilen längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 (redigerat) Vart har alla bra filmer tagit vägen? Alla bra filmer gjordes på 80-90 talet. Det görs ju många bra filmer nu med, men jag tycker de har tappat stinget. Filmer som jag menar jag vill se mer av är t.ex liknande filmer som Terminator. Action filmer som är gjorde på 80-90 talet. Action filmer med t.ex Arnold. Mer filmer i det stuket... Har inte hört så många kloka ord på en gång. Här har du några filmer som är GULD värt för mig. Synd att man inte kan lägga upp bilder på denna skit sida. Ni får titta på här! Eye Of The Tiger kommer klart 2:a på min lista. btw, *§1.4* (= http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33907 Redigerat 18 September 2005 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 17 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 JA, gutt. Nu är vi två som tycker lika mycke om filemr från 80-90 talet :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 (redigerat) Filmer som Finding Neverland, Pirates of the Caribbean, Batman Begins och Eternal Sunshine of the Spotless Mind är alla gjorda på 2000-talet, och vad jag har hört så ska de vara mycket bra. Detta var bara några jag nämnde, finns ju självfallet många andra bra filmer. Redigerat 18 September 2005 av Mikael Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Jamen ååååh Mikael. Inte sådana ny (bra) filmer. Det ska vara action filmer. Det är ju barnfilmer. Fasst Eternal Sunshine of the Spotless Mind vet jag inte vad det e för film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Det är inte barnfilmer. Finding Neverland - Drama Pirates of Caribbean - Äventyr Batman Begins - Action Eternal Sunshine of the Spotless Mind - Romantisk komedi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Finding Neverland är alltför bra för att vara en film ^.^ Men jag förstår då du menar med De Bra Äldre Filmer som fanns förr. Lik Grease 1 var en mycket bra musikal och som man fortfarande har lust att se även idag. Finns jätte många som är klassiker, flest med Clintan och Travolta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Det görs väl bra filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Jag tror det är det där som kallas trend som varit framme och spökat igen...actionfilmer i stil med terminator och die hard är helt enkelt inte efterfrågade idag...men det lär säkert vara om kanske tio år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 en del gamla filmer är bra. Faktiskt många. Men det görs fortfarande bra filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.