Hoppa till innehåll

Favoritlåsningar


Gäst Mujo

Rekommendera inlägg

  • Svar 562
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tänkte ge den personen en chans att ändra på sitt lotteri.<_<

 

Men nej då.

 

och jag tänkte ge personen en chans att förklara hur mycket vinsten var på egentligen så jag visste om han tog för mkt vinst eller inte.

 

men nu vet jag hur du tänkte, så tråd upplåst, min korkade inlägg borttaget. glömt och 'arbetskamrater' igen ;)?

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här är den sämsta låsningen/avstängningen någonsin, inte från dett forum, dock så är den väl något smårolig.

 

http://forum.sweclockers.com/showthread.ph...455#post5320455

 

Varför låsa en sådan tråd egentligen? ;S

Får bli medlem och försöka jämföra denna sida med just Sweclockers. Men den var ganska smårolig, det har du rätt i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här är den sämsta låsningen/avstängningen någonsin, inte från dett forum, dock så är den väl något smårolig.

 

http://forum.sweclockers.com/showthread.ph...455#post5320455

 

Ligger lite historia bakom ioförsig, sweclockers var grymt förut när Övrig Ämnen fanns. Sen försvann ÖÄ pga för mkt spam, jag och mina "kupaner" gjorde uppror mot moderatorerna och det pågick väldigt många heta diskussioner, som för övrigt var dom roligaste diskussioner jag någonsin haft. Hade min storhetstid på sweclockers och många földe mina spår i upproret:P. Så moderatorerna var hyfsat lacka på mig och den sista tråden jag la var precis när det hade börjat bli lugnt igen. så det var nog en nödvändig låsning och avstängning:)

Redigerat av tHOORd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...