Ogri Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 varför snackar alla med draghon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 ??? ingen snackar med Dragohn, vi snackar låsningar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag tänkte ge den personen en chans att ändra på sitt lotteri.<_< Men nej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Det är roligt att se att även moddar kan göra missar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Det kan var svårt att tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Ja eftersom moddar är robotar programerade till absolut perfektens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 (redigerat) Borttaget! Redigerat 27 Februari 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Här är den sämsta låsningen/avstängningen någonsin, inte från dett forum, dock så är den väl något smårolig. http://forum.sweclockers.com/showthread.ph...455#post5320455 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 (redigerat) Jag tänkte ge den personen en chans att ändra på sitt lotteri.<_< Men nej då. och jag tänkte ge personen en chans att förklara hur mycket vinsten var på egentligen så jag visste om han tog för mkt vinst eller inte. men nu vet jag hur du tänkte, så tråd upplåst, min korkade inlägg borttaget. glömt och 'arbetskamrater' igen ;)? Redigerat 16 Februari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 @Mujo Det är ju precis det vi är O_O' Hur kom du på våran hemlighet?! @nico Visst och för att fira det så postar jag en låsning av dig. http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...91entry650191 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Här är den sämsta låsningen/avstängningen någonsin, inte från dett forum, dock så är den väl något smårolig. http://forum.sweclockers.com/showthread.ph...455#post5320455 Varför låsa en sådan tråd egentligen? ;S Får bli medlem och försöka jämföra denna sida med just Sweclockers. Men den var ganska smårolig, det har du rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 (redigerat) Här är den sämsta låsningen/avstängningen någonsin, inte från dett forum, dock så är den väl något smårolig. http://forum.sweclockers.com/showthread.ph...455#post5320455 Ligger lite historia bakom ioförsig, sweclockers var grymt förut när Övrig Ämnen fanns. Sen försvann ÖÄ pga för mkt spam, jag och mina "kupaner" gjorde uppror mot moderatorerna och det pågick väldigt många heta diskussioner, som för övrigt var dom roligaste diskussioner jag någonsin haft. Hade min storhetstid på sweclockers och många földe mina spår i upproret:P. Så moderatorerna var hyfsat lacka på mig och den sista tråden jag la var precis när det hade börjat bli lugnt igen. så det var nog en nödvändig låsning och avstängning:) Redigerat 17 Februari 2006 av tHOORd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.