Hoppa till innehåll

Varningar, För Många?


Mezox

Rekommendera inlägg

Fick en varning av #21 för §1.11, det var första april -.- Sen den jag fick av NesseN var för att jag sa att jag jag skulle leta sen editerade jag till att jag inte hittade något, visst ska man leta innan då men det visste inte jag då. Så den förtjänar jag kanske till 50% :/... Annars så förtjänar jag min första varning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ahahahaha, jag var lätt värd min varning ;(

Spammade som en dåre för att få den!!

Jag fick inte ens veta vilken regel jag brutit mot :/

Du vet visst vad du fått varningarna för. Sluta ljuga.

Jag ljuger inte... :angry:

Fick inte veta vad på avataren jag fick varning för :s

Om det var " :angry: :medieval: " eller om det var den röda färgen som jag bara kladdade dit för att få det lite mer värklighetstroget...

Men jag skiter totalt i den varningen om man säger så, tycker bara att det var en dålig förklaring man fick vad det var för regelbrott.

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fick en varnig för att jag hadde min extra länk i signaturen och det jävliga var att när jag var i London så ändrades reglen så att man inte fick ha sin extra länk i signaturen så när jag kom hem från London så hadde jag fått en varning för att jag hadde min extra länk i pressen och jag hadde inte än haft någon möjlighet att gå inn på Fuska.se :(

Redigerat av PCH
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att NesseN bara ljuger hela tiden för tiita här:http://forum.fuska.se/Medal_Of_Honor_Pacific_Assault-t50949.html

Liksom jag skrev inte att jag vet allt!!! :angry:

Ps:Hatar dig Nessen........

 

Ni varnar också när det inte är nödvändigt.

Ni som inte har fått varningar än.

Spirit/Jokinen, var lite aktivt och minst en varningen kommer sitta fint.

De som söker efter högre rank kommer få en varning på köpet. Likaså fuska.se-intresserade.

Rowyn och Nebbig är jag faktiskt avundsjuk på, har klarat sig utan varning fasst alla dessa år.

 

Edit: Tillägg...

Edit2: Tillägg

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@Mezox, varför borde jag få en varning? Jag var välldigt mycket aktiv ett tag för länge sedan och fick inte en varning.

Den enda varningen jag har fått va när jag lät min kompis skriva en sak...

Kolla igenom inläggen innan du postar dom så borde du inte åka på en varning <_<

Och hur kan du ha fått en varning på §1.11 om det inte bröt mot §1.11?

 

@PCH, jag kollade ditt medlems nummer och då vet jag att reglerna nedanför fanns och dom finns fortfarande så, dålig bortförklaring...

§3.5 - Inget med anknytningar till Fuskas funktioner/tjänster (t.ex FuskaMynt) (undantag presentation)

§3.4 - Inga länkar i signaturen

Redigerat av Spirit
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att NesseN bara ljuger hela tiden för tiita här:http://forum.fuska.se/Medal_Of_Honor_Pacific_Assault-t50949.html

Liksom jag skrev inte att jag vet allt!!! :angry:

Ps:Hatar dig Nessen........

 

Sluta snacka bullshit. Du vet ingenting om hur vi arbetar. Du verkar tro att vi siktar in oss på att varna vissa medlemmar för att de inte har någon varning. Dessa medlemmar sköter sig för tillfället alldeles utmärkt, men det finns massor av folk som har börjat spamma på trots långt medlemskap, det är därför de varnas.

Föresten, sluta hänga ut folk i forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@PCH, jag kollade ditt medlems nummer och då vet jag att reglerna nedanför fanns och dom finns fortfarande så, dålig bortförklaring...

§3.5 - Inget med anknytningar till Fuskas funktioner/tjänster (t.ex FuskaMynt) (undantag presentation)

§3.4 - Inga länkar i signaturen

 

Ehh jag hadde hadd min extra länk i signaturen typ en eller två månader innan och samma kväll så blev flera varnade <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att bryter man en regel så ska man ju ha en varning, eller bara en tillsägelse om det inte är nåt jätteallvarligt, sen kan jag kanske med tycka att man ibland kanske får en varning lite för lätt, sen kan man titta på andra allvarligare saker som borde varnas som inte varnas.. så ibland kan det vara lite orättvist, men oftast så är det bra :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...