The Balrog Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Punkrock 101 får jag lust att dampa av. Samt, amy diamond och div. pop å hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Typ alla rNb låtar som shakira och sånt där dom dansar magdans i hela videon. Och den där James Bond eller vad han heter med sin brittdialekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Vafan! Magdans e ju sexigt ju! Klart det inte är fel då :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Jag är väldigt musik kunnig. Jag kan i stort sett lyssna på allting, då menar jag allting. Hårdrock till HipHop. Men det absolut värsta jag någonsin har hört, som får mig att må illa är alla låtar som DARIN gjort. Det är inte musik... det är något helt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Allt som handlar om darin =>> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 da*in skulle jag träffa han skulle jag räcka finger åt han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 darin suger R*V Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Den låt som jag hatar är Hej monika.. :cry: Jätte jobbig låt Fy f*n,hej monika e SKIT.Avskyr den texten"Hej hej monika ,hej monika".ARRRGH. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Alla gothic. All slaxs metal. Hårdrock/rock. punk. Allt av sån slaxs musik. Rap/Hiphop 4-ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Rap hiphop?Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nice Time Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 All Hip-Hop R&B Rap Allt Sånt Är Skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 (redigerat) Darin är så störande! Redigerat 14 Oktober 2005 av Selene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.