💬
Logga in
Fuska.se

Moderatorerna

103 svar · startad · 🔒 låst

Kan hålla me om att moderatorerna låser lite för mycke, när dom låser populära trådar me 100+ svar, så kan dom väl ändå se till att nån verkligen spammar, eller att dom som beter som ordentligt verkligen stör sig på någon i tråden, o se till (på nåt sätt) att denna person inte kan fortsätta spamma tråden, UTAN att alla andra ska få en favorittråd låst för en lite unge skriver samma sak om o om igen.

1 Oct 2005

Asså shit! Vad är det med folk! Måste ni klaga på allt som moddarna gör? På bara några dagar har det kommit upp massa sådan här trådar, sluta klaga. Utan dem skulle det bli anarki här på forumet.

Jo, kan ju alltid bero på att dem också vill vara moderatorer... eller så tror dem att dem skulle göra ett bättre jobb eller nåt sånt.... Så farligt kan det inte vara om en tråd låses.... eftersom det finns typ 3 av varje.....

↗ till inlägget

Jo, kan ju alltid bero på att dem också vill vara moderatorer... eller så tror dem att dem skulle göra ett bättre jobb eller nåt sånt.... Så farligt kan det inte vara om en tråd låses.... eftersom det finns typ 3 av varje.....

Visst kan det vara så. Isåfall kan ju den här tråden fungera avskräckande... :rolleyes:
2 Oct 2005

Jag tycker det är lite för strängt... Lätta lite på trycket :P

NesseN, är det verkligen du på din avatar?

Bambi

Om vi skulle lätta på trycket skulle de bli ännu lägre kvalité på forumet.. Och det vill vi ju inte, eller hur?

@Trayton

Ja? Vadådå? Vill du slåss?

:)

↗ till inlägget

Asså shit! Vad är det med folk! Måste ni klaga på allt som moddarna gör? På bara några dagar har det kommit upp massa sådan här trådar, sluta klaga. Utan dem skulle det bli anarki här på forumet.

Det kanske är för att det är rätt?

du missade helt ironin i det inlägget....

och vilka har rätt? ni som tycker moddarna är för stränga?

Bambi

Take it or leave it. Vi ändrar inte på oss, sry. Men så är det.

EDIT: Jag behöver inte nån som visar vägen för jag tänker inte gå den

'Nuff said.

Senast ändrad:

3 Oct 2005
moderatorerna följer inga regler som medlemmar skriver till dom.

och det är bra för annars skulle fuska.se helt bli kass.

Senast ändrad:

6 Oct 2005

jaja ni kan ta och sluta göra uppror mot modarna..

HAHAHA dom har gett mig fyra varningar och jag har inte sagt någonting eftersom dom gör rätt när dom sätter varningar på oss som inte kan reglerna

kommer inte ohåg vem det var men ialla fall non stängde mitt forum Wow det var ju bara beskrivning av charakters varför stände dom den?

↗ till inlägget

Kommer inte ihåg vem det var, men iallafall någon stängde min tråd i Wow forumet, det var ju bara beskrivning av karaktärer varför låste de den?

Det står exakt varför de låste den...

Jag citerar..

Urspårad tråd...
skärpning.
Låser tråd, här är bara en massa spam.

Själv tycker jag det är ganska tydligt varför hon låste tråden =S

Ser inte vad det är för fel.

8 Oct 2005

De lär sig så småningom...

De kommer någon dag att tänka tillbaka varför de ens argumenterade med er om detta igentligen? Och jag tror knappast att hälften av alla Medlemmar har läst reglerna. Jag har faktiskt inte heller läst igenom alla, men jag kan skilja mellan rätt & fel.

Keep Up The Good Work, moddisar!

//Rowyn

9 Oct 2005

men kan ni inte fatta moderatorerna gör bara sitt jobb jag tycker att alla moddarna e bra, jag skulle inte valt andra om jag var admin

10 Oct 2005

inte dom nya moderatorerna, dom e dåliga

Bambi
↗ till inlägget

Ja visst suger vi? Du är ju jävligt bra och de tre varningar blinkar assnyggt :)
↗ till inlägget

Skulle du gjort bättre själv?

bara en sak som jag har emot moderatorerna, och det är att det verkar inte finnas någonpolicy för hur man ska göra med spaminlägg i en seriös tråd. jag menar, är det en spamtråd så låser ni, eller onödig tråd. men om någon gör en seriös tråd och någon t.ex. skriver ett spaminlägg verker det som om ni inte vet riktigt vad ni ska göra. låsa går ju inte och varna är lite drastiskt om det bara är ett inlägg...

Bambi
↗ till inlägget

bara en sak som jag har emot moderatorerna, och det är att det verkar inte finnas någonpolicy för hur man ska göra med spaminlägg i en seriös tråd. jag menar, är det en spamtråd så låser ni, eller onödig tråd. men om någon gör en seriös tråd och någon t.ex. skriver ett spaminlägg verker det som om ni inte vet riktigt vad ni ska göra. låsa går ju inte och varna är lite drastiskt om det bara är ett inlägg...

Tillsägelse is teh shit.
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.