Hoppa till innehåll

Moderatorerna


Shaddy
 Dela

Rekommendera inlägg

De lär sig så småningom...

De kommer någon dag att tänka tillbaka varför de ens argumenterade med er om detta igentligen? Och jag tror knappast att hälften av alla Medlemmar har läst reglerna. Jag har faktiskt inte heller läst igenom alla, men jag kan skilja mellan rätt & fel.

 

Keep Up The Good Work, moddisar!

 

//Rowyn

 

Ja du har rett ,utan moddisarna skulle det bli kaos i hela forumet eftersom att det bara skulle finns skitemnen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Rowyn: Rätt och fel... detta är regler på en fusk sida inga lagar.

 

Jag tycker själv det är för strängt.

 

På vilket sätt tycker du att det är strängt? Vad det nu är, sköter man sig inte så har man antagligen inte läst reglerna... Dessutom ska Moderatorer vara stränga... Inte för att jag gillar det heller dock... lagar som lagar.... Detta är ett forum och det finns regler också.... coolt va? :gitarr:

 

Tycker dock inte att det är så strängt... Har sett hur vissa har spammat lite väl för mycket.... som moderatorerna har missat...

Redigerat av Petey Piranha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Moderatorerna är för stränga. En moderator är en medlem som är snäll mot andra och inte dum. De flesta av er är dåliga och dumma.

 

hmm.... En Moderator är en slags medlem som hjälper till Admin och håller reda i forumen ungefär...Så de sköter ju sitt jobb ganska hyffsat kan man säga... Just därför ska de vara lite stränga också... :cool: Det ända jag stör mig på är när Draghon använder Caps Lock... Redigerat av Petey Piranha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...