Nain Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 epaaj: jag är helt emot skatter... det är det värsta (förrutom kommunism) som jag vet! snubben: jag flyttar till usa om moderaterna inte vinner nästa val... fast isåfall när jag är 19 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 epaaj: jag är helt emot skatter... det är det värsta (förrutom kommunism) som jag vet! snubben: jag flyttar till usa om moderaterna inte vinner nästa val... fast isåfall när jag är 19 Dra till England i Kenilworth som ligger i Warickshire,pa en gata som Heter Windy arbour i Kenilworth,der bor jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 nej, usa blir det... där har de lite mer klass på samhället... men det beror ju på om moderaterna vinner och skatten sänks, då stannar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 epaaj: jag är helt emot skatter... det är det värsta (förrutom kommunism) som jag vet! Då vill jag ha svar på några frågor till. Vem har du tänk ska batala för att skapa nya och laga bilvägar? Vilka ska städa gator och parker? Vilka ska batala polis och brandkår? (sjukhus har du redan svarat på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 nej, usa blir det... där har de lite mer klass på samhället... men det beror ju på om moderaterna vinner och skatten sänks, då stannar jag Klass,ja det kanske det har, fast Englands politik e 4 best i verlden och det har inte Toronados som i Usa,plus inte lika mycket tjuvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 epaaj: jag är helt emot skatter... det är det värsta (förrutom kommunism) som jag vet! Jag är som min bror emot skatter mer. Dessa saker ska tas hand om privata företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Skatter ska vara lagre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Nej de ska bort, men lägre är i alla fall bättre än det som är nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Jag håller med er fullständigt om att skatterna är för höga och nu vill de höja skatten lr så var det så att de ville sånka bidragen åt de som är sjukskrivna och inte kan jobba. Hur faan ska det gå för de. Min låtsas morsa är sjukskriven och får knappt några pengar alls. Men hur ska det gå om de vill sänka bidragen. Det är i alla fall tur att man kan ladda hem spel gratis. Något som blir billigare :cool: Skatterna skapar en ända stor kedjereaktion. Många laddar hem spel, musik, rånar banker, säljer rånade saker U NAME IT... Sänk ksatterna så skulle allt detta olagligt skit minska (ska jag säga) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Ja, det lär defenetivt minska. Allt blir bättre med låga skatter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Inte allt med tanke på att skolor,poliser,vägbygge,äldreomsorg och mkt mer får sina pengar just från skatter och jag tycker inte dom ska bort men lite lägre skadar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Inte allt med tanke på att skolor,poliser,vägbygge,äldreomsorg och mkt mer får sina pengar just från skatter och jag tycker inte dom ska bort men lite lägre skadar inte Ja,fast Sverige har inte mycket poliser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.