love_game Skrivet 7 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Jag säger också nej till madden men NHL 06 ska jag köpa! Med Arne och ankan. F.E.A.R tänker jag inte köpa. Har testat och tycker att det suger! I en tidning stog det att Total Overdose var en blandning mellan GTA och Bolibomba :) Fable: Vad är ett RPG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 rpg=rollspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 DU , MÅSTE KÖPA BLACK & WHITE 2 DET ÄGER JAG LOVAR :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Palla ta upp en gammal tråd <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 (redigerat) ja lol 2 år sen någon annan skrev här :P kanske lite onödigt att skriva detta men ändå ^^ Redigerat 5 Augusti 2007 av johank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 (redigerat) Crysis - Du behöver en skit grym dator. CoD 4 - Niceigt spel xD Nya MoH - MoH spelen är roliga. Palla ta upp en gammal tråd <_<Palla starta ny tråd eftersom dom blir låsta om det finns gammla. Och denna tråd har inte hamnat i arkivet så. Redigerat 5 Augusti 2007 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 ok det är ju bättre att fortsätta på en gammal än göra en ny. Så om någon undrar vad för online spel de ska köpa: Guild Wars^^ kostar bara när du köper det men sen är det gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Battlefield 2 eller Battlefield 2142 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Empire earth 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Varför skriver ni ens? Han vill ju inte veta längre tråden är ju för f*n 2 år gammal, han har nog köpt sitt spel för länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 men lol läste du ens vad jag och Andersffs skrev? nu slipper vi ha en ny tråd som handlar om precis samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 World of Warcraft, har CoD 4 kommit än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.