love_game Skrivet 7 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Oktober 2005 Jag säger också nej till madden men NHL 06 ska jag köpa! Med Arne och ankan. F.E.A.R tänker jag inte köpa. Har testat och tycker att det suger! I en tidning stog det att Total Overdose var en blandning mellan GTA och Bolibomba :) Fable: Vad är ett RPG? Citera
Plankan Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 DU , MÅSTE KÖPA BLACK & WHITE 2 DET ÄGER JAG LOVAR :D Citera
TheGreatest Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Skrivet 5 Augusti 2007 (redigerat) ja lol 2 år sen någon annan skrev här :P kanske lite onödigt att skriva detta men ändå ^^ Redigerat 5 Augusti 2007 av johank Citera
Andersffs Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Skrivet 5 Augusti 2007 (redigerat) Crysis - Du behöver en skit grym dator. CoD 4 - Niceigt spel xD Nya MoH - MoH spelen är roliga. Palla ta upp en gammal tråd <_<Palla starta ny tråd eftersom dom blir låsta om det finns gammla. Och denna tråd har inte hamnat i arkivet så. Redigerat 5 Augusti 2007 av Andersffs Citera
TheGreatest Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 ok det är ju bättre att fortsätta på en gammal än göra en ny. Så om någon undrar vad för online spel de ska köpa: Guild Wars^^ kostar bara när du köper det men sen är det gratis. Citera
XX2 Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Battlefield 2 eller Battlefield 2142 Citera
Gäst Denieru Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Varför skriver ni ens? Han vill ju inte veta längre tråden är ju för f*n 2 år gammal, han har nog köpt sitt spel för länge sedan. Citera
TheGreatest Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 men lol läste du ens vad jag och Andersffs skrev? nu slipper vi ha en ny tråd som handlar om precis samma sak. Citera
WASD Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 World of Warcraft, har CoD 4 kommit än? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.