Sherikan Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Nej. Jag syns för lite :P Inte för att jag vill synas, och jag tror inte att jag vill vara populär heller. Klarar mig hellre själv. :] Fast jag har några jag är med. Det är väll rätt okej, men jag är inte populärast i det gänget heller. ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 hmmnjaaeee.... Poppis hos brudarna och ganska hatad av pojlkarna.... Kanske för att min "kompis" har en sjukdom och har t.ex. dragit ner byxorna inför klassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 :blink: lol mysko kompis du har :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Ok. Jag är inte hatad eller mobbad. Men jag är ändå långt ifrån Populär. Den som är mest populär är nog min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ingen gamer är populär va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Jo, jag är det. Jag är populärast i klassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Klart man äger ju hela skolan! :kung: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Klart man äger ju hela skolan! :kung: :P j*vlar, äger du en skola? Är det ett tufft arbete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) Snälla... Läs reglerna, kolla den första av dem alla. // Ragnarök Jag är hemskt lessen... // Hewitt Redigerat 22 Januari 2006 av Hewitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Erhmm.. Nej. Är inte mobbad precis men inte poppis heller. Finns bara modebögar mm på skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag är väl ganska så populär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 :cry: asså om nån blir extremt mobbad så e det vem då? det e ju jag! jag blir mobbad stup i kvarten vet ni hur länge jag har varit mobbad och ändå inte blivit störd? snart 8 år tror ni det e kult ne det e det inte jag e van att jag är mobbad men det e inte kul blev våldtagen 3 gånger 3 stryp tag. det va inte kult men jag lever och mår bra så det va det de men jag säger det bara. det är inge kul alls :( OBS! då jag menar våldtagen så e jag inte a girl! jag sa bara så kunde inte beskriva bättre :cry: Har du inte ens snakat med din Mamma och Pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.