Filiandor Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Ja själv är jag ju ganska poppis :kung: Går i högstadiet när man går i koridorena så hälsar alla tjejer och pratar med en :cool: En del tjejer nyper mig i rumpan när jag går förbi :P Så ganska poppis måste man ju ändå vara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag är Poppis För jag skuter Sten hårt på fotboll :) Och alla tjejer gillar mig :)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag är Poppis För jag skuter Sten hårt på fotboll :) Och alla tjejer gillar mig :)) Det var det löjligaste jag har hört på länge :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag är Poppis För jag skuter Sten hårt på fotboll :) Och alla tjejer gillar mig :)) Det var det löjligaste jag har hört på länge :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 När jag gick i femman va ja typ mobbad.... men nu har jag azz många vänner i klassen..känns så konstigt är så o van Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Eftersom jag spelar Nintendo har jag fått negetiv status. Sorgligt. Alla tjejer hatar mej eftersom att dom tyckar att jag är pervers vilket jag absolut INTE är (idioter), hoppar mellan dom två olika killgrupperna (eftersom att mina två bästa vänner är i separata grupper), har lagom betyg och får sitta ensam i salerna ibland =( Dessutom missar jag allt roligt som händer på hälgerna eftersom att jag alltid måste till landet då. För övrigt är jag ju känd i parallelklassen för att ha started brändlarmet i femman +_+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag har grym status!!! jag är kompis med lite mer än hälften av alla 8:or på min enhet det är runt 15st. Själv går jag i åttan, och jag får allt bättre och bättre status på de snygga tjejerna. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag är inte poppis. Och kommer alldrig att vara. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag är nog mest poppis i skolan. 3:e ringarna kommer och putsar mina dojer, och bjuder mig på läsk etc. Brudarna skriker efter mig (kan ta vilken tjej jag vill, även ett ONS) ;) B) Jag är även bäst på alla idrottsgrenar i skolan då ingen vågar utmana mig, eftersom jag är så poppis. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag är nog mest poppis i skolan. 3:e ringarna kommer och putsar mina dojer, och bjuder mig på läsk etc. Brudarna skriker efter mig (kan ta vilken tjej jag vill, även ett ONS) ;) B) Jag är även bäst på alla idrottsgrenar i skolan då ingen vågar utmana mig, eftersom jag är så poppis. B) f*n jag vill va som du :( Du är :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag är nog mest poppis i skolan. 3:e ringarna kommer och putsar mina dojer, och bjuder mig på läsk etc. Brudarna skriker efter mig (kan ta vilken tjej jag vill, även ett ONS) ;) B) Jag är även bäst på alla idrottsgrenar i skolan då ingen vågar utmana mig, eftersom jag är så poppis. B) Han ljuger antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Märkte du verkligen inte en gnutta ironi i mitt inlägg? Du måste vara järnspikars enfaldig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.