Slumpen Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 lyssnar på elvis... men The Animals- House of the Rising Sun är väl där ifrån också...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 lyssnar på elvis... men The Animals- House of the Rising Sun är väl där ifrån också...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Gillar inte 60-tals musiK ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag gillar inte så mycket 60-tals musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 hmm.. bob marley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Det är klart att man lysnar på det:) Jag lysnar alltid på 60-tals musik särskilt på the beatles. Har lysnat på dem hur länge som hälst och kommer aldrig att tröttna på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Nee, gillar inte 60-tals musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 The Who äger stort. Bob Dylan är oemotståndlig. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Elvis är grunden till en mycket bra musikgenre. Devil in disguise... tralallaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Gillar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Inte direkt min musik-stil, men Elvis är väl okey. Elvis Preasley - Suspisous mind (felstavat), låten gjordes inte på 60-talet men i början på 70-talet och det är ungefär samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Elvis is still the king :lol: nej men jag tycker om a "little less konversation" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.