Spliffor Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag visste inte att du va Kielstor du kunde väll sagt det vi brukade ju vara vid samma ställa där vid dom blå undeads som man får 12K exp för. nu vet jag det i alla fall ska inte döda Kielstor sorry sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag dödar pk:arna. Och några till. :gitarr: Fast nu har jag itne spelat på ett tag, ska göra nya char också! Har fått erbjudande att sälja min gubbe me.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag har dödat minst 10 relith protectors men jag får ingen loot ;( hur många måste man döda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 vill köpa en gubbe i över level 100 för 1150fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag har dödat minst 10 relith protectors men jag får ingen loot ;( hur många måste man döda? Så många som krävs.. Jag fick den åt Mellanmjölk, tog några försök.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag ska kanske ladda ner spelet imorrn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Ska inte spela längre, säljer min gubbe åt en kille jag känner. Har förstått hur värdelöst det egentligen är. Haha :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Ska inte spela längre, säljer min gubbe åt en kille jag känner. Har förstått hur värdelöst det egentligen är. Haha :) 500 kr <_< Ge mig en tia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Nej, jag heter Acrius Kiell och Kielstor. Du attakerade mig med Spliffor när du hade blivit pk:ad med Spliffor II. Spliffor hade då rött namn. Och det här utspelade sig vid DC Spiders. :< Nyllet: No Fear brukar jag kalla mig i chatten, eller rättare sagt |No-Fear|. Oh! Då var det DEJ jag dödade (när du var i lvl 124 och jag i 102 :P ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Vad ska man skriva så att alla kan se vad man skriver till andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinjaj Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 vad behöver man för stats för relith setet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Jag hade världens tur först fick jag Relith Warbringer men den gav jag bort till chrille89 sen fick jag Relith Protector som jag har på mig Btw:Lvl 108 str:212 def:136 speed:11 magi:1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.