von kluth Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Tjena! Playstation 3 kommer som bekant ut nästa år (2006). Jag har inget emot verken Sony eller Playstation men detta måste sägas!: Playstation 3 ser exakt (på pricken) ut som ett våffeljärn, både till orginalfärg och utseende. För att undvika att skämmas när man köper den så rekomenderar jag starkt att köpa den i svart mettalic färg. (ett måste!) Jag måste också passa på att klaga på kontrollentill kommande konsoll. Denna ser exakt ut som en bumerang. Jag citerar någon som jag glömt namnet på i tidningen Super Play: kontrollen är så ful att man vill slänga ut den genom fönstret, fast då kommer den väll tillbaka... Förövrigt vill jag säga att Super Play är sveriges bästa speltidning och att den kommer varje månad. Hoppas att inte bara Playstation fanatiker kommer att svara på det här och säga vad som helst, jag vill ju också att dom som är ärliga ska svara. Har'e bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Tjena! Playstation 3 kommer som bekant ut nästa år (2006). Jag har inget emot verken Sony eller Playstation men detta måste sägas!: Playstation 3 ser exakt (på pricken) ut som ett våffeljärn, både till orginalfärg och utseende. För att undvika att skämmas när man köper den så rekomenderar jag starkt att köpa den i svart mettalic färg. (ett måste!) Jag måste också passa på att klaga på kontrollentill kommande konsoll. Denna ser exakt ut som en bumerang. Jag citerar någon som jag glömt namnet på i tidningen Super Play: kontrollen är så ful att man vill slänga ut den genom fönstret, fast då kommer den väll tillbaka... Förövrigt vill jag säga att Super Play är sveriges bästa speltidning och att den kommer varje månad. Hoppas att inte bara Playstation fanatiker kommer att svara på det här och säga vad som helst, jag vill ju också att dom som är ärliga ska svara. Har'e bra! Ja,kontrolen e skit men grafiken bler otrolig,fast jag tycker nog den e ganska snygg trots allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 jag tycker inte den är så ful isåfall handkontrollen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Jag tycker den e skiit snygg o handkontrollen ser hälig ut! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Handkontrollen ser helt ÄCKLIG ut och obekväm och själva apparaten ser ut som en dammsugare :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Ni kan ju köpa normala dammsugare och våffeljärn Vem bryr sig om hur konsollen ser ut? det viktiga är spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 26 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Jag har sett utställningar etc. etc. där PS vd sagt att den ser ut så, men det är ju klart att den kommer att vara bra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Som sagt, det är insidan som räknas :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 jag har hört att grafiken är som på shrek och toy story(filmerna inte spelen) men som sagt ..Det är insidan som räknas.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 jag tycker att en är jävligt grymt men handcontrol är lite fackad dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 (redigerat) Konsolens prestanda är grym, men handkontrollen e ful Redigerat 27 Oktober 2005 av Quazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 tänk från den ljusa sidan=)..den ser otroligt bra ut jämfört med x-box 360=P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg