the jedi Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Konsolen är snygg. Kontrollen är sådär. Handtagen är för långa. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ralle10 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Men hallå!? X-Box 360 äger allt, så är det bara! (fast jag har inte spelat än) :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ralle10 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Men asså dom vill bara komma med nåt nytt! Meningen med själva handkontrollen är att man aldrig ska kunna tappa den, eftersom den alltid kommer tebaks ... :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Tjena! Playstation 3 kommer som bekant ut nästa år (2006). Jag har inget emot verken Sony eller Playstation men detta måste sägas!: Playstation 3 ser exakt (på pricken) ut som ett våffeljärn, både till orginalfärg och utseende. För att undvika att skämmas när man köper den så rekomenderar jag starkt att köpa den i svart mettalic färg. (ett måste!) Jag måste också passa på att klaga på kontrollentill kommande konsoll. Denna ser exakt ut som en bumerang. Jag citerar någon som jag glömt namnet på i tidningen Super Play: kontrollen är så ful att man vill slänga ut den genom fönstret, fast då kommer den väll tillbaka... Förövrigt vill jag säga att Super Play är sveriges bästa speltidning och att den kommer varje månad. Hoppas att inte bara Playstation fanatiker kommer att svara på det här och säga vad som helst, jag vill ju också att dom som är ärliga ska svara. Har'e bra! Det blir j****gt svårt att få ett grepp om den kontrollen du. Någon annan än jag som blir dösvettig om händerna när man sitter och spelar ? Den kontrollen kommer ju glida ur händerna på en. Hoppas dem där ''bena'' är lite inåtböjda så att man får grepp om den ! Finns det bild ifrån sidan på den dära kontrollen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Jag säjer bara såhär: Lär inte en apa att spela PS3!! för då kommer apan att tro att kontrollen är en banan, och när apan provtuggat på kontrollen och märker att det inte är en banan så kastar förstås apan iväg kontrollen. Men kontrollen kommer väll komma tillbaka och knocka apan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Men hallå!? X-Box 360 äger allt, så är det bara! (fast jag har inte spelat än) :rolleyes: Men håll käft fanboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 ser ps3 ut sådär?? då kommer xb360 äga sönder den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Ser ut som en rostfri, smart utomhusgrill ifrån OBH Nordica, tillhörande nånslags metallbanan som man kan slå i huvudet på olydiga småungar. Ganska stilrent med andra ord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Hela Ps3:an är jätte sexig ju :rambo: :kung: :medieval: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jag tycker inte att det ser ut att vara något fel på handkontrollerna.. jag ska lätt köpa en Playstation 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Det är inge fel på dom, men dom ser roliga ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Tjena! Playstation 3 kommer som bekant ut nästa år (2006). Jag har inget emot verken Sony eller Playstation men detta måste sägas!: Playstation 3 ser exakt (på pricken) ut som ett våffeljärn, både till orginalfärg och utseende. För att undvika att skämmas när man köper den så rekomenderar jag starkt att köpa den i svart mettalic färg. (ett måste!) Jag måste också passa på att klaga på kontrollentill kommande konsoll. Denna ser exakt ut som en bumerang. Jag citerar någon som jag glömt namnet på i tidningen Super Play: kontrollen är så ful att man vill slänga ut den genom fönstret, fast då kommer den väll tillbaka... Förövrigt vill jag säga att Super Play är sveriges bästa speltidning och att den kommer varje månad. Hoppas att inte bara Playstation fanatiker kommer att svara på det här och säga vad som helst, jag vill ju också att dom som är ärliga ska svara. Har'e bra! ja håller helt o hållet me dig den e ful o handkontrollerna e sk*t äkliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg