K.K. Slayer Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Madagaskar. Pixar underhåller publikenmed sina animerade små varelser som hoppar omkring. Älskar dom, fast jag är lite gammal för det. ;P Pixar gjorde inte Madagaskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Madagaskar. Pixar underhåller publikenmed sina animerade små varelser som hoppar omkring. Älskar dom, fast jag är lite gammal för det. ;P Man blir aldrig för gammal för såna filmer ska jag tala om för dig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Shrek & Shrek 2 är ju dem bästa amineradede filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Madagaskar ja kollar på denn nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Ondskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Training Day Ganska bra faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 kalle och schoklad fabriken ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Flight plan ! Spänning med en spänd Jodie Foster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Shrek & Shrek 2 är ju dem bästa amineradede filmerna. näe, 2:an var ingen höjdare tycker jag. Men ettan däremot var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Hitch, med Will Smith. Inte så bra som jag trodde den skulle vara.. Helt okej halvromantisk komedi som man kan sitta o se på med en brud..Men annars nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Ondskan. Dög att titta på. Tyckte dock att de bråkade för mycket :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Metro som var ungefär en kvart efter ondskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.